Først kæmpe kram 
Min mand er 13 år ældre end mig, vi fik den første da jeg var 29 og han jo så 42. Jeg ville have 2 børn fordi jeg selv er enebarn, føler mig ikke mærkelig
Men har altid ønsket mig søskende plus da min far døde følte jeg aleneheden i at være enebarn, nu er der kun mig der kan kan huske min far som far.
Min mand gik nødtvunget med til det eller rettere det havde været italesatte præmisser fra vi et stykke tid inde i forholdet (har kendt ham siden jeg var 18 og han har en stor dreng fra tidligere). Nå for at gøre en laaaang historie kort så endte vi med lidt flere børn og den sidste meget store ups kom i 2010, der var min mand 49 og i alles inklusiv mine og hans egen for gammel til flere børn, men nu ville lovet det sådan, og han er verdens bedste far, min store taler ikke om han er gamme. - er egentlig også en del på hans alder i forældregruppen i klassen, og han må jo så nu passe på sig selv så han forhåbentlig bliver 80 år og følger linus til den andens side af 30.
vi kan ikke planlægge, og ja sandsynligheden for at miste sin far ung stiger jo ældre faren er....
Nå var egentlig bare meningen jeg ville give et kram, men faldt over aldersforskellen var den samme
Line
Anmeld