Øv jeg kan godt forstå, at det er træls! Men jeg synes det er så godt gået, at du ikke springer ud i, at blive gravid nu!
Jeg ved godt, at din kæreste er en del ældre og han selvfølgelig vil være ældre, hvis der kommer en til på et tidspunkt, men måske du ikke skal afskrive det helt? Nej det er ikke ønskescenariet, men livet tager jo nogle gange nogle drejninger, som vi ikke havde regnet med! Jeg havde aldrig forestillet mig, at jeg skulle være 33, når jeg fik mit første barn! Og ideelt set ville jeg gerne have ca. 4 år mellem mine børn, men sådan bliver det nok ikke, fordi jeg jo ikke bliver yngre, og har fået at vide, at mine æggestokke opfører sig ældre end jeg er! Men det ændre ikke på, at jeg har drømmen om, at vi skal have to børn, og så må nr. 2 komme lidt før jeg egentlig synes var passende!
Men vi bliver jo også ældre og der er ingen garantier, om man er 20 eller 45 når man får børn, så aner man jo ikke hvordan livet snørkler sig!
Hvis l får et barn mere, har han/hun jo også dig og Elias! Det kommer jo ikke til at stå helt alene i verden!
Jeg har en veninde, hvis mor har haft det rigtig svært og hun var alene med min veninde! Det har været rigtig svært for min veninde, fordi hun manglede nogen, der forstod fuldt ud, hvad det var hun gik igennem i sin barndom! Moderen var så vidt jeg lige kan udlede, noget mere syg end dig og har været ude og inde af hospitalet et utal af gange! Men vi andre kan jo på ingen måde sætte os ind i, hvordan det har været for min veninde at vokse op og det er vel ligemeget om man har en mor der er syg eller ej, ens søskende har bare et andet syn på, hvordan man har været en familie!
Hvis man ikke ønsker flere børn, vil det selvfølgelig bare være sådan, og så skal barnet nok vokse op og have det fantastisk med at være enebarn! Men hvis l går og drømmer om at der var to, så synes jeg personligt l skal se tiden an! Men det er jo bare min holdning
En af mine gamle klassekammerater havde en far der var 76 da vi blev konfirmeret, det synes jeg er i overkanten! Men det er jo også langt fra jeres situation!
Jeg læste lige forleden, at der er flere og flere fædre, der er over 40 når deres børn bliver født, så det er jo ikke ualmindeligt

Pyha det blev en lang smøre! Du må tage det du kan bruge, og glemme resten

Stort