Dit "must have" for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

malenemusen

xoxotasha skriver:

Leggins, Vila jeans med lynlås bagpå eller højtaljede med knapper hele vejen foran. Generelt mørke jeans (sort), lækre lange skjorter/toppe. Blazer eller en dejlig blød cardigan og så nogle gode støvler! 

Mit yndlings sæt tøj er: hæjtaljede sorte jeans, en hvid oversize top med blonder foran og så en råhvid cardigan og sorte støvler. Jeg er meget bred om hofterne, og sorte hæjtaljede jeans er min bedste ven 

Kan jeg lokke dig til at smide et billede ind af dig med højtaljede bukser? Bare så jeg kan se hvordan det skal se ud :-)
Lyder som om du har en skøn stil.

Så har jeg måske lettere ved at turde springe ud i det, ha ha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Lady Marion <3

anbiku skriver:

Bonusinfo: de bukser, du beskriver er på tilbud til 100 kr lige nu! Jeg fandt dem i vila i dag! Super køb!

WTF  var det kun i dag ???? Shit det var virkelig bonus info !!!!!!!  Og nu nåede jeg det ik   aiiii , er du ikke også glad for dem ???

Anmeld

11. februar 2013

Bak

Lady Marion <3 skriver:

WTF  var det kun i dag ???? Shit det var virkelig bonus info !!!!!!!  Og nu nåede jeg det ik   aiiii , er du ikke også glad for dem ???

Tror stadig du kan nå det Mener ikke det kun var een dag. De kører nok tilbudet til de ikke har flere tilbage... Der skal vel være plads til nye varer nu Og jo, de er ret lækre at have på og jeg er vildt glad for dem

Anmeld

11. februar 2013

Lady Marion <3

anbiku skriver:

Tror stadig du kan nå det Mener ikke det kun var een dag. De kører nok tilbudet til de ikke har flere tilbage... Der skal vel være plads til nye varer nu Og jo, de er ret lækre at have på og jeg er vildt glad for dem

Var forbi i dag  øv intet tilbud , men joo de er super gode

Anmeld

11. februar 2013

Bak

Lady Marion <3 skriver:

Var forbi i dag  øv intet tilbud , men joo de er super gode

Ej hvor ærgerligt!! Det var den i Field's jeg var i. Måske det kun var der de havde tilbudet?!
Men føler mig nu ekstra begejstret for dem, for jeg må have været heldig Skønt med et godt køb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.