Dit "must have" for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Bak

Lady Marion <3 skriver:

Mit absolut must have var mine lange timberland snørrestøvler og pieces jeans , de højtaljede med lynlås bagpå (giver en sådan en god slank figur)   Købte også et par esprit støvler , sort ruskind med kilehæl ,,,  De ting er must have for mig lige nu

Bonusinfo: de bukser, du beskriver er på tilbud til 100 kr lige nu! Jeg fandt dem i vila i dag! Super køb!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

tarkoflen

Jeg hopper med på blazer bølgen

Og så knus elsker jeg mine lækre cardigans fra st. Tropez! Man kan tit få 2 for 349,- og de er rigtig lækre i kvaliteten og fåes i et hav af farver til lige at pifte et par kedelige bukser og en top op!

Og så elsker jeg tørklæder, jo flere jo bedre! De giver altså lige noget ekstra til en sort bluse

God jagt!

Anmeld

10. februar 2013

TNBC

morethanperfect skriver:

Bare et eksempel ..

De 4 første billeder sammen .. Billede 1 er de kun toppen ..

Og så de sidste 2 billeder sammen .. Med strømpebukser og høje sko er det lækkert  

Billede tre.. jakken hvor er den fra? Jeg har ledt efter sådan en overalt

Anmeld

10. februar 2013

**Ønskebabyen

morethanperfect skriver:

Bare et eksempel ..

De 4 første billeder sammen .. Billede 1 er de kun toppen ..

Og så de sidste 2 billeder sammen .. Med strømpebukser og høje sko er det lækkert  

Hvor er bukserne fra??

Anmeld

10. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg er helt vild med bilkas lange strik cardigans. De er altså rare at have på.

Anmeld

10. februar 2013

MorDk

Jeg er også på barsel og får ALDRIG købt noget til mig selv. Jeg er sådan lidt kedeligt hvad tøj angår. Vil rigtig gerne købe noget smart men ender altid med BASIS varer. Jeg pifter det op med tørklæder for det meste og et par fede sko evt.

Jeg er meget til Leggins og en simpel bluse/cardigan samt tørklæde.

Anmeld

10. februar 2013

malenemusen

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha ha griner , jeg syntes ellers jeg har store flapper  men her ses det ikke  syntes de er mega fede de bukser , aner ik hvad jeg gjorde før jeg opdagede dem

Jeg må vidst give dem en chance mere, ha ha....

Anmeld

10. februar 2013

SanneJensen

Jeg har lige købt denne jakke: http://vila.dk/vila/outerwear/JANEPADDEDJACKET/14013316,da_DK,pd.html?dwvar_14013316_colorPattern=14013316_BLACK&forceScope=

Dén er i hvert fald et must have for mig. Den passer både til jeans, kjoler, - og til sommer shorts og nederdele

Derudover hopper jeg med på bølgen af vila-bukserne med lynlås bagpå, - de sidder ufatteligt godt..

Hmmm, hvad er der mere... Jo, jeg er også stor forbruger af silkeskjorter og andre overdele i fint stof.

Anmeld

10. februar 2013

Zelinasmor

Leggins, Vila jeans med lynlås bagpå eller højtaljede med knapper hele vejen foran. Generelt mørke jeans (sort), lækre lange skjorter/toppe. Blazer eller en dejlig blød cardigan og så nogle gode støvler! 

Mit yndlings sæt tøj er: hæjtaljede sorte jeans, en hvid oversize top med blonder foran og så en råhvid cardigan og sorte støvler. Jeg er meget bred om hofterne, og sorte hæjtaljede jeans er min bedste ven 

Anmeld

10. februar 2013

morethanperfect

Yurie skriver:

Billede tre.. jakken hvor er den fra? Jeg har ledt efter sådan en overalt

Saint tropez  

blazer

der er pallietter på albuernr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.