Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: arhmen det jo lige før mit hjerte smelter åh hvor jeg glæder mig til at blive slank igen og kunne udnytte alt mit tøj i skabet igen
arhmen det jo lige før mit hjerte smelter
åh hvor jeg glæder mig til at blive slank igen og kunne udnytte alt mit tøj i skabet igen
Hahah .. Forstår jeg altså godt
Har også lige været ude og bruge penge som jeg ikke havde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Hahah .. Forstår jeg altså godt Har også lige været ude og bruge penge som jeg ikke havde
haha den følelse kender jeg aaalt for godt - jeg kom vidts også lige til at shoppe "lidt" ventetøj her den anden dag :p
men det dyrt at være pige og skulle se godt ud, det må vores mænder bare lære
malenemusen skriver: Orv det ser fedt ud... Tror sgu manden ville kigge lidt hvis jeg troppede op i så lækkert et outfit...Mega fedt med lidt inspiration.
Orv det ser fedt ud... Tror sgu manden ville kigge lidt hvis jeg troppede op i så lækkert et outfit...Mega fedt med lidt inspiration.
Ja ik
Min mand kiggede i hvert fald underligt på mig .. Det længe siden jeg har gjort så meget ud af mig selv , men nu skulle det bare være ..Købte en masse nyt tøj , fik farvet og vokset øjenbryn , fik brune kontaktlinser ..(JA , jeg elsker brune øjne og vil gerne ha det )
FrkZier skriver: haha den følelse kender jeg aaalt for godt - jeg kom vidts også lige til at shoppe "lidt" ventetøj her den anden dag :p men det dyrt at være pige og skulle se godt ud, det må vores mænder bare lære
Okay det tror jeg aldrig jeg har brugt penge på Jeg har bare proppet mig ned i mit normale tøj , og så har jeg fået lidt at min papmor osv.. Har ikke gidet og bruge penge på det .. DET er jeg for nærrig til
malenemusen skriver: Jeg har netop haft fødselsdag og mit eneste ønske var penge til tøj - efter graviditet og barsel trænger jeg hårdt til en ny garderobe. Heldig som jeg er fik jeg samlet hele 3600 ,- så nu skal der shoppes. Men hva skal jeg købe? Kom gerne med dine modetips og hva er absolut dit yndlings tøj/outfitt for tiden?Tak for hjælpen søde piger
Jeg har netop haft fødselsdag og mit eneste ønske var penge til tøj - efter graviditet og barsel trænger jeg hårdt til en ny garderobe. Heldig som jeg er fik jeg samlet hele 3600 ,- så nu skal der shoppes. Men hva skal jeg købe? Kom gerne med dine modetips og hva er absolut dit yndlings tøj/outfitt for tiden?Tak for hjælpen søde piger
Blazer, skjorter og leggings. Et must-have i min garderobe!
morethanperfect skriver: Okay det tror jeg aldrig jeg har brugt penge på Jeg har bare proppet mig ned i mit normale tøj , og så har jeg fået lidt at min papmor osv.. Har ikke gidet og bruge penge på det .. DET er jeg for nærrig til
OMG - hvordan har det kunne lade sig gøre???? jeg ville dø hvis jeg skulle have et par almindelige jeans på, ville da slet ikke kunne bevæge mig, og tror heller ikke jeg ville kunne få min efterhånden ret store røv derned
jeg var også i starten ret skeptisk over at bruge penge på det, men jeg er ufattelig god til at finde gode tilbud og kunne godt lidt se det bare ikke ville holde med mit normale, mest bukserne
FrkZier skriver: OMG - hvordan har det kunne lade sig gøre???? jeg ville dø hvis jeg skulle have et par almindelige jeans på, ville da slet ikke kunne bevæge mig, og tror heller ikke jeg ville kunne få min efterhånden ret store røv derned jeg var også i starten ret skeptisk over at bruge penge på det, men jeg er ufattelig god til at finde gode tilbud og kunne godt lidt se det bare ikke ville holde med mit normale, mest bukserne
Jeg gik aaaltid i leggins og strømpebukser .. DERFOR Jeg var jo gravid om sommeren så det var intet problem .. Men kunne godt være jeg havde haft en problem hvis jeg var gravid om vinteren ..
morethanperfect skriver: Jeg gik aaaltid i leggins og strømpebukser .. DERFOR Jeg var jo gravid om sommeren så det var intet problem .. Men kunne godt være jeg havde haft en problem hvis jeg var gravid om vinteren ..
ah ja så det lidt nemmere, hvis jeg havde været gravid ved sommertid kunne jeg nok også godt bare have klaret mig med leggins osv, men det sku for koldt nu
FrkZier skriver: ah ja så det lidt nemmere, hvis jeg havde været gravid ved sommertid kunne jeg nok også godt bare have klaret mig med leggins osv, men det sku for koldt nu
Det skide koldt
Mit absolut must have var mine lange timberland snørrestøvler og pieces jeans , de højtaljede med lynlås bagpå (giver en sådan en god slank figur) Købte også et par esprit støvler , sort ruskind med kilehæl ,,, De ting er must have for mig lige nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128