Sug it in ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

VIPpigen

KTP86 skriver:

Plejer at være dækket til af større sorte bluser og intet der fremhæver kurver..He. Men ville have et billede hvor man kunne se fremgang  Du er smuk sødte. Intet at sige snyd til overhovedet! 

Det jo det. Du plejer altid at have noget som dækker godt ved maven på... Det ser rigtig godt ud.

Puha, det er fordi du ikke har set mig siden jeg tog på igen, skal have smidt 20 kg nu. Ej, det skal jeg nok få gjort, det er bare svært med smerter, så håber snart på noget forår så jeg kan blive rørt igen

Men du er satme sej... Så godt gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

KTP86

Lige et par før billeder.

Dukan diæten skal næsten googles ^^

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2013

jeanne-skat

Hold da op. Rigtig flot klaret
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

VIPpigen skriver:

Det jo det. Du plejer altid at have noget som dækker godt ved maven på... Det ser rigtig godt ud.

Puha, det er fordi du ikke har set mig siden jeg tog på igen, skal have smidt 20 kg nu. Ej, det skal jeg nok få gjort, det er bare svært med smerter, så håber snart på noget forår så jeg kan blive rørt igen

Men du er satme sej... Så godt gået

20 kg..? Ej... Du er ikke fed jo. Du har altid været lille så måske derfor du føler det anderledes ^^ Kan godt være heppe partner i dit forløb hvis det er Jeg tror dukan diæten vil passe fint ind i din hverdag på trods af din fod. Den handler om at spise,du skal gå en tur på 30 min hver dag,og du opnår resultater 

Anmeld

9. februar 2013

jeanne-skat

jeanne-skat skriver:

Hov ved ikke lige hvorfor der kom billed med Hehe

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

jeanne-skat skriver:

Hvor er dit barn nuser  Forstår ikke formålet,men nuser billede! 

Og tak! 

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

jeanne-skat skriver:

Hov ved ikke lige hvorfor der kom billed med Hehe

Gør jeg heller ikke,men en sød overraskelse 

Anmeld

9. februar 2013

VIPpigen

KTP86 skriver:

20 kg..? Ej... Du er ikke fed jo. Du har altid været lille så måske derfor du føler det anderledes ^^ Kan godt være heppe partner i dit forløb hvis det er Jeg tror dukan diæten vil passe fint ind i din hverdag på trods af din fod. Den handler om at spise,du skal gå en tur på 30 min hver dag,og du opnår resultater 

Åha... jo, 20 kg vil jeg gerne af med, har gamle bukser fra før skaden som ikke er slidte 

Hmm, noget går galt i den kur bare der står gå en tur på 30 min..... Det er altså længe, måner man kun kan få nogen 100 M max... Jeg cykler 8 km om dagen, og motionere hjemme når smerterne tillader det... Men helt enig i at jeg spiser og specielt drikker det forkerte

mangler inspirerede opskrifter........ Hele tiden... Og specielt nye salater

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

Åha... jo, 20 kg vil jeg gerne af med, har gamle bukser fra før skaden som ikke er slidte 

Hmm, noget går galt i den kur bare der står gå en tur på 30 min..... Det er altså længe, måner man kun kan få nogen 100 M max... Jeg cykler 8 km om dagen, og motionere hjemme når smerterne tillader det... Men helt enig i at jeg spiser og specielt drikker det forkerte

mangler inspirerede opskrifter........ Hele tiden... Og specielt nye salater

Jeg kan hjælpe dig  Har fundet en fed gruppe på fb med de lækreste opskirfter. Det sværeste er sgu starten. Men med tiden vil det være natuligt og ja du vil falde i. Men så rejser man sig op igen og starter hvor man slap  30 min er alt det kræves kombi din kost. Så hvis du cykler osv,så er det da bare bedre for din krop og tallene på vægten..heh 

Anmeld

9. februar 2013

VIPpigen

KTP86 skriver:

Jeg kan hjælpe dig  Har fundet en fed gruppe på fb med de lækreste opskirfter. Det sværeste er sgu starten. Men med tiden vil det være natuligt og ja du vil falde i. Men så rejser man sig op igen og starter hvor man slap  30 min er alt det kræves kombi din kost. Så hvis du cykler osv,så er det da bare bedre for din krop og tallene på vægten..heh 

Uhu, den må du gerne sende en invitation på...

jeg har jo før lagt kosten om, så jeg kan godt, også selvom der bliver syndet en gang i mellem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.