Sug it in ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

KTP86

morethanperfect skriver:

Det gør de nemlig !

Så lige billeder fra lige efter jeg havde født Oscar for 2 år siden .. Jeg havde godt nok lidt for mange kilo .. Har også tabt mig nu meget hurtigt efter min 2. graviditet .. Og nu sidder jeg og kigger og tænker ..... Ja , det da meget godt gået  

Man skal være stolt  Og du har allerede tabt dig. Hvor er det sejt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

morethanperfect

KTP86 skriver:

Man skal være stolt  Og du har allerede tabt dig. Hvor er det sejt 

Tak ..

Mangler kun 4 kilo .. Så er jeg nede på min vægt før jeg fik Oscar .. Så det er dejligt .. Det går fremad

Anmeld

9. februar 2013

VIPpigen

KTP86 skriver:

Se hvordan man kan se ud når man trækker maven ind nu.. Aghr nice! Det kunne jeg ikke tidligere  Fra 100+ til 75  Under 10 kg til målvægt  Hvis jeg ikke suger maven ind ja så krøller bæltet altså.. Nogen der ved hvor man kan købe elastiske brede bælter?

Hav en god aften de damer ^^

Gider du da lige........

amen her har jeg taget 10 kg på igen

Og så med tanke på Alex kun bliver et år lige om lidt.... Dumme dumme dig..... Såååå snyd

HOT..........

Anmeld

9. februar 2013

Babydrøm

KTP86 skriver:

Se hvordan man kan se ud når man trækker maven ind nu.. Aghr nice! Det kunne jeg ikke tidligere  Fra 100+ til 75  Under 10 kg til målvægt  Hvis jeg ikke suger maven ind ja så krøller bæltet altså.. Nogen der ved hvor man kan købe elastiske brede bælter?

Hav en god aften de damer ^^

Hvor flot, super godt klaret

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super flot klaret! Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

morethanperfect skriver:

Tak ..

Mangler kun 4 kilo .. Så er jeg nede på min vægt før jeg fik Oscar .. Så det er dejligt .. Det går fremad

4 kg.... Allerede... Cool  Det er dukan diæt i 5 dage så er de væk :p Nææ..Det går nedaf 

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

VIPpigen skriver:

Gider du da lige........

amen her har jeg taget 10 kg på igen

Og så med tanke på Alex kun bliver et år lige om lidt.... Dumme dumme dig..... Såååå snyd

HOT..........

Plejer at være dækket til af større sorte bluser og intet der fremhæver kurver..He. Men ville have et billede hvor man kunne se fremgang  Du er smuk sødte. Intet at sige snyd til overhovedet! 

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

AnnL skriver:

Hvor flot, super godt klaret

Tak skal du have 

Anmeld

9. februar 2013

morethanperfect

KTP86 skriver:

4 kg.... Allerede... Cool  Det er dukan diæt i 5 dage så er de væk :p Nææ..Det går nedaf 

Dukan diet . ? Hvad er det

Anmeld

9. februar 2013

B&J

hold da op du ser da super godt ud, så slank en talje du har og du har da godt nok flotte ben er slet ikke misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.