Sug it in ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.724 visninger
32 svar
15 synes godt om
9. februar 2013

KTP86

Se hvordan man kan se ud når man trækker maven ind nu.. Aghr nice! Det kunne jeg ikke tidligere  Fra 100+ til 75  Under 10 kg til målvægt  Hvis jeg ikke suger maven ind ja så krøller bæltet altså.. Nogen der ved hvor man kan købe elastiske brede bælter?

Hav en god aften de damer ^^

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

FrkZier

KTP86 skriver:

Se hvordan man kan se ud når man trækker maven ind nu.. Aghr nice! Det kunne jeg ikke tidligere  Fra 100+ til 75  Under 10 kg til målvægt  Hvis jeg ikke suger maven ind ja så krøller bæltet altså.. Nogen der ved hvor man kan købe elastiske brede bælter?

hvor det skide godt klaret! - du kan sku godt være stolt af dig selv!!

ang. bælter ved jeg at H&M har et ret stort udvalg af bælter

Anmeld

9. februar 2013

bobbles

KTP86 skriver:

så flot hvordan har du gjort? mangler selv en god kur jeg skal finde som passer lige til mig

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

Er baby blevet lissom facebook (syntes godt om) ?

Så må jeg i h&m..

Tak 

Jeg brugte slankedoktor.dk som et fast greb de første måneder og det fungerede da jeg havde et stort problem med de mængder jeg indtog. Jeg skulle lære at forstå hvad min krop havde brug for,og det lærte jeg ^^

Men jeg har ikke noget fast jeg følger længere. Jeg er altid mæt,og min mad er altid lækker  Jeg inspireres af Gordon Ramsy,Lene hansson og slankedoktor sektionen i Ude og Hjemme 

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

bobbles skriver:

så flot hvordan har du gjort? mangler selv en god kur jeg skal finde som passer lige til mig

Har skrevet,fik bare ikke citeret. Sorry ^^

Anmeld

9. februar 2013

morethanperfect

KTP86 skriver:

Rigtig flot 

Og ja .. Lagde også lige mærke til den der syns godt om .. Den har jeg manglet i lang tid herinde

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

Rigtig flot 

Og ja .. Lagde også lige mærke til den der syns godt om .. Den har jeg manglet i lang tid herinde

Det er megasmart!  Og Tak    Det fede ved vægttab er de stygge billeder fra tidligere. De hjælper på de dage man føler sig grim ^^ 

Anmeld

9. februar 2013

marie_jon

KTP86 skriver:

Det er da en rigtig "Hot Mamma" Tillykke med vægttabet

Anmeld

9. februar 2013

KTP86

maria_josse skriver:

Det er da en rigtig "Hot Mamma" Tillykke med vægttabet

Tak.. Ville have lagt før-billedet ved siden af men vidste ikke hvordan. Håbede det kunne inspirere andre 

Anmeld

9. februar 2013

morethanperfect

KTP86 skriver:

Det er megasmart!  Og Tak    Det fede ved vægttab er de stygge billeder fra tidligere. De hjælper på de dage man føler sig grim ^^ 

Det gør de nemlig !

Så lige billeder fra lige efter jeg havde født Oscar for 2 år siden .. Jeg havde godt nok lidt for mange kilo .. Har også tabt mig nu meget hurtigt efter min 2. graviditet .. Og nu sidder jeg og kigger og tænker ..... Ja , det da meget godt gået  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.