Symptomer der kommer og går? Gravid 4+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

elluL

Jeg er i 4+6, og har bare super ømme dutter Det er der konstant. Udover det er jeg meget træt, sulten og skal tisse konstant Håber kvalmen forbliver væk, bare lidt endnu. Ved første graviditet, kastede jeg næsten op hver dag, fra uge 8 til termin

Og tillykke med din spire i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Viventerjer

elluL skriver:

Jeg er i 4+6, og har bare super ømme dutter Det er der konstant. Udover det er jeg meget træt, sulten og skal tisse konstant Håber kvalmen forbliver væk, bare lidt endnu. Ved første graviditet, kastede jeg næsten op hver dag, fra uge 8 til termin

Og tillykke med din spire i maven.

Mange tak og krydser for dit forsvinder lidt, samtidig med at mit tager lidt ligesom bevis på graviditeten i mit forskruget hovede

Anmeld

10. februar 2013

Viventerjer

frk1991 skriver:

Kan jeg godt forstå  dejligt i får jeres drømmebarn

Vi også helt fantastisk glade

Anmeld

10. februar 2013

pcoramt

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg oplever at, mine symptomer såsom brystsmerter, stik. og jag i maven, tissetrangen og kvalmen kommer og går ... Den ene dag er mine bryster F.eks mega ømme og den anden kan jeg næsten bruge dem som bordtennisbat

Andre der oplever/oplevede dette i jeres graviditet .. ??? Kan ikke lade være med og frygte at, det hele mislykkedes

Fuldstændig det samme ved mig det må jo være gode tegn :p jeg er i dag 5+5

Anmeld

10. februar 2013

Viventerjer

pcoramt skriver:

Fuldstændig det samme ved mig det må jo være gode tegn :p jeg er i dag 5+5

Ja lad os håbe det jeg er selv 5+0 idag

Anmeld

10. februar 2013

Nessie

Jeg kender godt tvivlen.

Mine symptomer kommer og går også som de har lyst, og så bliver jeg bekymret

Har lige haft nogle dage med voldsom kvalme og konstante opkastfornemmelser, og i dag og i går har jeg nærmest ingenting. Prøver at trøste mig med at det er meget normalt, men bekymringen forsvinder aldrig helt

Anmeld

10. februar 2013

Viventerjer

Nessie skriver:

Jeg kender godt tvivlen.

Mine symptomer kommer og går også som de har lyst, og så bliver jeg bekymret

Har lige haft nogle dage med voldsom kvalme og konstante opkastfornemmelser, og i dag og i går har jeg nærmest ingenting. Prøver at trøste mig med at det er meget normalt, men bekymringen forsvinder aldrig helt

Jeg kan godt føle mig sådan helt posttraumatisk stress agtig .. Man har været igennem en voldsom krig og nu viser arene sig

"Heldigvis" har min kvalme taget lidt til de her dage .. Lige nu er den meget velkommen .. sjovt man har det sådan

Anmeld

10. februar 2013

Nessie

Viventerdig skriver:

Jeg kan godt føle mig sådan helt posttraumatisk stress agtig .. Man har været igennem en voldsom krig og nu viser arene sig

"Heldigvis" har min kvalme taget lidt til de her dage .. Lige nu er den meget velkommen .. sjovt man har det sådan

Ja, det giver nogle ar på sjælen at være i behandling

Det er de mærkeligste ting man kan blive glad for.
Lige nu går jeg bare og venter på brev om NF skanning, så kan jeg forhåbentlig få lidt ro i sjælen igen

Anmeld

10. februar 2013

Viventerjer

Nessie skriver:

Ja, det giver nogle ar på sjælen at være i behandling

Det er de mærkeligste ting man kan blive glad for.
Lige nu går jeg bare og venter på brev om NF skanning, så kan jeg forhåbentlig få lidt ro i sjælen igen

Det kan jeg godt forstå der er vel ikke så langt igen for dig vel??

Anmeld

10. februar 2013

Nessie

Viventerdig skriver:

Det kan jeg godt forstå der er vel ikke så langt igen for dig vel??

Næ, går ud fra at jeg skal derop i løbet af de næste 2-3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.