Symptomer der kommer og går? Gravid 4+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

Viventerjer

Miss Church skriver:

Ja Jeg havde det på præcis samme måde som dig. Man bliver tosset af ikke at være gravid, når man gerne vil være det. Når man så bliver det, bliver man bare tosset af noget andet  

Det ene kaos erstatter det andet .. Det værste ved det hele er at jeg vidste jeg ville blive sådan her når jeg blev gravid !!!

Det ender forhåbenligt i noget godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Miss Church

Viventerdig skriver:

Det ene kaos erstatter det andet .. Det værste ved det hele er at jeg vidste jeg ville blive sådan her når jeg blev gravid !!!

Det ender forhåbenligt i noget godt

Det håber vi på  Så i også kan få en lille dejlig bebs ud 

Anmeld

9. februar 2013

Clisolka

Hvor er det dejligt at, høre man ikke er alene .. Man overholder sikkert sådan i starten også fordi man bliver bombarderet med risikoer på risikoer !!!

Ligamentsmerterne har jeg også, pt. Er de til og holde ud .. Bare lidt stik og jag og muren i underlivet

De første par uger efter jeg fandt ud af at jeg var gravid var jeg faktisk i tvivl om jeg overhovedet var gravid  Jeg var til samtale med min fødselslæge da jeg var 6+4 og hun scannede mig hvor vi så et fint hjerteblink, så jeg klager i hvert fald ikke over mine mindre symptomer denne gang 

Anmeld

9. februar 2013

Viventerjer

Babymor2010 skriver:

De første par uger efter jeg fandt ud af at jeg var gravid var jeg faktisk i tvivl om jeg overhovedet var gravid  Jeg var til samtale med min fødselslæge da jeg var 6+4 og hun scannede mig hvor vi så et fint hjerteblink, så jeg klager i hvert fald ikke over mine mindre symptomer denne gang 

Nej, tror hellere jeg vil savne symptomer hvis de her tager til.. Men et eller andet sted er de også det eneste man har som bekræfter en at man er gravid

Sjovt vi skal også skannes 6+4 for hjerteblink .. Tror jeg falder mere ned efter at, have set det

Anmeld

9. februar 2013

Clisolka

Viventerdig skriver:

Nej, tror hellere jeg vil savne symptomer hvis de her tager til.. Men et eller andet sted er de også det eneste man har som bekræfter en at man er gravid

Sjovt vi skal også skannes 6+4 for hjerteblink .. Tror jeg falder mere ned efter at, have set det

Det gav en stor lettelse at se der var liv derinde, men nu er min bekymring bare NF-scanningen den 11/3. Jeg er altid så nervøs for de scanninger, netop fordi jeg har mistet året før jeg fik min datter 

Anmeld

9. februar 2013

Viventerjer

Babymor2010 skriver:

Det gav en stor lettelse at se der var liv derinde, men nu er min bekymring bare NF-scanningen den 11/3. Jeg er altid så nervøs for de scanninger, netop fordi jeg har mistet året før jeg fik min datter 

Puha det jeg ked af og høre .. Har ikke mistet men meget bange for det .. Så tror hellere ikke jeg er helt rolig før vi runder de 12 uger og skaningen

Anmeld

9. februar 2013

Clisolka

Viventerdig skriver:

Puha det jeg ked af og høre .. Har ikke mistet men meget bange for det .. Så tror hellere ikke jeg er helt rolig før vi runder de 12 uger og skaningen

Jeg er også megabange for det igen, men så længe jeg ikke bløder eller har stærke smerter, så er jeg ikke nervøs - og min kæreste er optimistisk 

Anmeld

9. februar 2013

Viventerjer

Babymor2010 skriver:

Jeg er også megabange for det igen, men så længe jeg ikke bløder eller har stærke smerter, så er jeg ikke nervøs - og min kæreste er optimistisk 

Der hellere ikke grund til andet så

Anmeld

9. februar 2013

Clisolka

Viventerdig skriver:

Der hellere ikke grund til andet så

Absolut nej 

Anmeld

9. februar 2013

frk1991

Viventerdig skriver:

Hvor er det dejligt at, høre jeg ikke er alene .. Man bliver sku så bekymret for den lille spunk .. Nu hvor 4 års kamp endelig er lykkedes

Kan jeg godt forstå  dejligt i får jeres drømmebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.