Symptomer der kommer og går? Gravid 4+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

36.030 visninger
34 svar
3 synes godt om
9. februar 2013

Viventerjer

Hej

Jeg oplever at, mine symptomer såsom brystsmerter, stik. og jag i maven, tissetrangen og kvalmen kommer og går ... Den ene dag er mine bryster F.eks mega ømme og den anden kan jeg næsten bruge dem som bordtennisbat

Andre der oplever/oplevede dette i jeres graviditet .. ??? Kan ikke lade være med og frygte at, det hele mislykkedes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg oplever at, mine symptomer såsom brystsmerter, stik. og jag i maven, tissetrangen og kvalmen kommer og går ... Den ene dag er mine bryster F.eks mega ømme og den anden kan jeg næsten bruge dem som bordtennisbat

Andre der oplever/oplevede dette i jeres graviditet .. ??? Kan ikke lade være med og frygte at, det hele mislykkedes

Det er det samme her - det skifter rigtig meget. Måske også i forhold til hvad jeg laver og hvor meget jeg lægger mærke til det. Første gang havde jeg slet ingen synptomer, og det var ikke ret rart. Nu blir man da mindet om, at der sker noget

Anmeld

9. februar 2013

Viventerjer

Det er det samme her - det skifter rigtig meget. Måske også i forhold til hvad jeg laver og hvor meget jeg lægger mærke til det. Første gang havde jeg slet ingen synptomer, og det var ikke ret rart. Nu blir man da mindet om, at der sker noget

Du har helt ret .. Det er da rarere at, mærke der sker lidt en gang imellem istedet for man nået mærker .. Dejligt at, høre jeg ikke er alene  Tror faktisk bare også det er en kombination af frygt og så er det nok hellere ikke sunket helt indsat, det endelig er lykkeds

Anmeld

9. februar 2013

frk1991

Jeg er 8+2, og mine kommer og går også. Min bryster er dig altid ømme, men de er blevet lidt mindre ømme:-) så det er vidst ganske normalt :-)

Anmeld

9. februar 2013

Miss Church

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg oplevede også at mine symptomer kom og gik lige i starten af graviditeten Jeg tror bestemt ikke der er noget at være bange for. Jeg tror bare at man er SÅ opmærksom i starten, som man kan hurtigt komme til at overfortolke, hvis du ved hvad jeg mener

Send en masse positive tanker til din lille spire i stedet for Den har det sikkert rigtig godt   

Anmeld

9. februar 2013

Clisolka

Symptomerne skifter også rigtigt meget hos mig - jeg har ikke haft de vildeste gener som jeg havde med min datter for 3 år siden  Jeg har f.eks. ikke lige så ømme bryster denne gang, men jeg ved ikke om det er fordi de har været fyldt med mælk før? Kvalme? Nogle enkelte dage - det samme som med min datter og ellers har jeg de dejlige ligamentsmerter som ikke er så slemme igen 

Jeg er i dag 9+0 efter egen beregning - efter lægens 9+5 

Anmeld

9. februar 2013

Viventerjer

frk1991 skriver:

Jeg er 8+2, og mine kommer og går også. Min bryster er dig altid ømme, men de er blevet lidt mindre ømme:-) så det er vidst ganske normalt :-)

Hvor er det dejligt at, høre jeg ikke er alene .. Man bliver sku så bekymret for den lille spunk .. Nu hvor 4 års kamp endelig er lykkedes

Anmeld

9. februar 2013

Viventerjer

Miss Church skriver:

Jeg oplevede også at mine symptomer kom og gik lige i starten af graviditeten Jeg tror bestemt ikke der er noget at være bange for. Jeg tror bare at man er SÅ opmærksom i starten, som man kan hurtigt komme til at overfortolke, hvis du ved hvad jeg mener

Send en masse positive tanker til din lille spire i stedet for Den har det sikkert rigtig godt   

Tror du har helt ret.. Man er netop ekstrem opmærksom .. Hver gang der sker det mindste i kroppen .. Det godt nok også svært når det er ens første gang Det kan godt være det lyder underligt, men er begyndt at meditere 1 gang dagligt.. Håber det sender en masse god karma der ind

Tak

Anmeld

9. februar 2013

Miss Church

Viventerdig skriver:

Tror du har helt ret.. Man er netop ekstrem opmærksom .. Hver gang der sker det mindste i kroppen .. Det godt nok også svært når det er ens første gang Det kan godt være det lyder underligt, men er begyndt at meditere 1 gang dagligt.. Håber det sender en masse god karma der ind

Tak

Ja Jeg havde det på præcis samme måde som dig. Man bliver tosset af ikke at være gravid, når man gerne vil være det. Når man så bliver det, bliver man bare tosset af noget andet  

Anmeld

9. februar 2013

Viventerjer

Babymor2010 skriver:

Symptomerne skifter også rigtigt meget hos mig - jeg har ikke haft de vildeste gener som jeg havde med min datter for 3 år siden  Jeg har f.eks. ikke lige så ømme bryster denne gang, men jeg ved ikke om det er fordi de har været fyldt med mælk før? Kvalme? Nogle enkelte dage - det samme som med min datter og ellers har jeg de dejlige ligamentsmerter som ikke er så slemme igen 

Jeg er i dag 9+0 efter egen beregning - efter lægens 9+5 

Hvor er det dejligt at, høre man ikke er alene .. Man overholder sikkert sådan i starten også fordi man bliver bombarderet med risikoer på risikoer !!!

Ligamentsmerterne har jeg også, pt. Er de til og holde ud .. Bare lidt stik og jag og muren i underlivet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.