Fenja09 skriver:
Så er hendes kilo da også fordelt rigtig godt, for hun er da enorm lang!
Min datter ligger nemlig over gennemsnittet af hendes alder i højde og hun er lige om snart 18 måneder, 11,1 kg og 84 cm høj.
Man kan desværre aldrig vide sig sikker med højden - kan huske min mor fortalte at lægerne havde sagt da jeg var lille at jeg som min. ville blive 1.80 høj jeg var et hoved højere end alle i både dp, bh og skole - lige indtil 6. klasse så begyndte de andre at vokse mig over hovedet. Jeg måler 1.63 idag
Men til gengæld har jeg nogle rigtig sjove billeder fra jeg var barn, især billederne fra dagplejen hehe
Ja hun ligger over gennemsnittet, og det gjorde hun endelig også inde i maven, så hun følger fint sin egen kurve. Hun har nogle rigtig tykke lårbasser og rumpe ( lige som sin mor

Hun er i hvert fald god robust, men det betyder så også at hun først lige er begyndt rigtig at rulle fra mave til ryg, nu her, fordi hendes lille tykke mave har været i vejen
Jeg håber hun bliver lige så høj som sin moster, som er 1.80 høj. Jeg er " kun " 1.68, men hendes far er 1.82.
Thea har først lige sprunget sin kurve her til hendes 4 års undersøgelse, hvor hun målte 1,04 og vejede 17,5 kg. Men hun var jo også lille bitte ved fødslen, hvor hun vejede 1940 g og målte 45. Alberte vejde det dobbelte og målte 52 cm. Vildt!
Jeg var også den største og højeste i klassen, indtil 4 klasse hvor jeg flyttede skole, så jeg har også billeder hvor jeg ser kæmp ud
vh stine
Anmeld