shopping til alberte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
grinny skriver:

Ej nogle lækre dragter og skønne farver 

Ja jeg ku heller ik stå foDedem, og nu de var på tilbud gik jeg lidt amok 

Syntes retro farverne var fede, og det meste af det tøj vi har er fra thea, og det er ligesom om det bare er nogle andre farver der passer til alberte. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

StineW79

AnnL skriver:

Fedt og skønt med nyt tøj

Ja syntes hun var ved at trænge til lidt nyt, i stedet for næsten kun at bruge det vi har fra thea. Der er bare så stor forskel på dem, at det i mit hovede gir mening  Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

Babydrøm

StineW79 skriver:

Ja syntes hun var ved at trænge til lidt nyt, i stedet for næsten kun at bruge det vi har fra thea. Der er bare så stor forskel på dem, at det i mit hovede gir mening  Vh stine

Kan jeg da godt forstå at du synes  

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

AnnL skriver:

Kan jeg da godt forstå at du synes  

Ja ik! Nogle gange bliver jeg bare for nærig i forhold til babytøj. Især fordi vi bare har så meget fra thea. Men var bare nød til det, og det her burde hun ku bruge længe vh stine

Anmeld

9. februar 2013

Babydrøm

StineW79 skriver:

Ja ik! Nogle gange bliver jeg bare for nærig i forhold til babytøj. Især fordi vi bare har så meget fra thea. Men var bare nød til det, og det her burde hun ku bruge længe vh stine

Okay men det er da skønt med nyt tøj til hende og super godt at hun nok kan bruge det i længere tid  

Anmeld

10. februar 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Hun er lige blevet 7 mdr her d4/2. Så hun er en dejlig lille lang, tykprop Hun er lige så stor nu, som thea var, da hun var 1 år. Det er fedt at gøre et par gode kup! Vh stine

Det er utroligt så stor forskel der er på de små - min Alberte er halvandet år om 14 dage og hun bruger samme str som din Alberte

Anmeld

10. februar 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Det er utroligt så stor forskel der er på de små - min Alberte er halvandet år om 14 dage og hun bruger samme str som din Alberte

Hun er også " kæmpe " stor i forhold til thea, da hun var baby. I dag havde alberte feks et par bukser på, som thea havde på, til sin 1 års fødselsdag. Syntes det er helt vildt så stor forskel, der bare ka være på søskende!! Vh stine

Anmeld

10. februar 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Hun er også " kæmpe " stor i forhold til thea, da hun var baby. I dag havde alberte feks et par bukser på, som thea havde på, til sin 1 års fødselsdag. Syntes det er helt vildt så stor forskel, der bare ka være på søskende!! Vh stine

Ja, det er vildt! Men det plejer jo godt nok at udligne sig som tiden går  Hvad vejer og måler din Alberte?

Anmeld

10. februar 2013

Miss Kat

Nej hvor er det sødt det med aberne på. Hvor er det fra?

Anmeld

13. februar 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Ja, det er vildt! Men det plejer jo godt nok at udligne sig som tiden går  Hvad vejer og måler din Alberte?

Undskyld fik aldrig svaret tilbage.

For 1 mdr siden vejede hun 9,5 kg og målte 70 cm. Nu vejer hun nok ca 10 kg og str 74 ka hun kun lige passe enkelte ting i nu. Det er vildt så stor hun er. Og jeg syntes det er vildt så stor forskel der på hende og på thea, da hun var lille!! 

Jeg tror hun ender med at blive rigtig høj, når hun bliver voksen, hvor thea nok mere bliver som mig. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.