shopping til alberte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
27 svar
4 synes godt om
8. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja har shoppet til alberte i dag, og gik lidt amok. syntes hun trængte til lidt nyt, i stedet for "kun" theas gamle babytøj.

og nu er der jo jyde i mig, så fik lidt extra rabat på det hele. vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Pige2009

Fedt! Hvor har du shoppet henne? Laura har en Hummel-bluse med samme striber som Hummel-dragten på billede 1

Anmeld

8. februar 2013

StineW79

Baagøe skriver:

Fedt! Hvor har du shoppet henne? Laura har en Hummel-bluse med samme striber som Hummel-dragten på billede 1

I ønskebørn i Ikast. Der ka man altid få lidt extra rabat, hvis man er så  "fræk" at spørge

Der var udsalg på tøjet, men ik sengerenden, så spurte om han ik ku komme med en bedre pris, også fik jeg 10 procent extra rabat oveni. Så det ku je slet ik stå for. Vh stine

Anmeld

8. februar 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

ja har shoppet til alberte i dag, og gik lidt amok. syntes hun trængte til lidt nyt, i stedet for "kun" theas gamle babytøj.

Hvor er det fint og der er da til en rum tid

Må jeg spørge dig om i kalde jeres datter for Berte i daglig tale? Det gør vi nemlig, og synes ofte jeg har hørt ude i byen at folk siger Berte - det er selvfølgelig også det mest nærliggende kælenavn, men tænker bare om alle bruger det?

Anmeld

8. februar 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Hvor er det fint og der er da til en rum tid

Må jeg spørge dig om i kalde jeres datter for Berte i daglig tale? Det gør vi nemlig, og synes ofte jeg har hørt ude i byen at folk siger Berte - det er selvfølgelig også det mest nærliggende kælenavn, men tænker bare om alle bruger det?

Uha vi kalder hende mange kælenavne. Hun bliver kaldt.

Birdy ( angry birdy ) bruger mest Birdy!!

Berte.

Thea kalder hende Blomst.

Ja der er både lidt i str 80, som hun bruger nu, og i str 86, så det sku gerne holde et stykke tid. Dejligt!! Vh stine

Anmeld

8. februar 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Uha vi kalder hende mange kælenavne. Hun bliver kaldt.

Birdy ( angry birdy ) bruger mest Birdy!!

Berte.

Thea kalder hende Blomst.

Ja der er både lidt i str 80, som hun bruger nu, og i str 86, så det sku gerne holde et stykke tid. Dejligt!! Vh stine

Vi siger også Birdy engang imellem  og vores nabos dreng (3 år) kalder hende Allerberte, så det har vi også brugt lidt.

Hvor gammel er hun?

Jeg har også lige købt til vores Alberte, har også tænkt lidt fremad og købt i str 86, men også str 80 som hun bruger nu.

Anmeld

8. februar 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Vi siger også Birdy engang imellem  og vores nabos dreng (3 år) kalder hende Allerberte, så det har vi også brugt lidt.

Hvor gammel er hun?

Jeg har også lige købt til vores Alberte, har også tænkt lidt fremad og købt i str 86, men også str 80 som hun bruger nu.

Hun er lige blevet 7 mdr her d4/2. Så hun er en dejlig lille lang, tykprop Hun er lige så stor nu, som thea var, da hun var 1 år. Det er fedt at gøre et par gode kup! Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

StineW79 skriver:

I ønskebørn i Ikast. Der ka man altid få lidt extra rabat, hvis man er så  "fræk" at spørge

Der var udsalg på tøjet, men ik sengerenden, så spurte om han ik ku komme med en bedre pris, også fik jeg 10 procent extra rabat oveni. Så det ku je slet ik stå for. Vh stine

Perfekt!

Anmeld

9. februar 2013

grinny

Ej nogle lækre dragter og skønne farver 

Anmeld

9. februar 2013

Babydrøm

StineW79 skriver:

Fedt og skønt med nyt tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.