Åh Åh - BabyBoom af mine FB-venner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Miss-86

La´chrissen skriver:

Åh ja kender det aaalt for godt. Det er ikke sjovt at blive lidt jaloux.ihh.
Der er bare så mange jeg kender, hader bare de facebook updates
Men er selvfølgelig glad for dem også.

Nej, bestemt ikke.. Øv, altså.. Jeg  kan ikke 100 % glæde mig på deres vegne over deres graviditet..
Årh det er bare så nedtur altså..

Ja og for at det ikke skal være løgn, så fortalte min veninde mig idag at hun er  gravid.. Og det var den sidste vi i vennekredsen havde regnet med skulle have barn.

Hvor er jeg depri, self glad på hendes vegne.. Men jeg som har brændende ønsket mig et barn i snart 2 år, har stadig intet at se frem til :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Tak, hvor er du altså sød

Ja jeg ved ikke hvor længe jeg skal vente (SKAL ha min sidste HPV vaccine i næste måned, så må vi se hvad kæresten siger derefter) og for at det ikke skal være løgn, så fortalte min veninde mig idag at hun er  gravid.. Og det var den sidste vi i vennekredsen havde regnet med skulle have barn.

Hvor er jeg depri, self glad på hendes vegne.. Men jeg som har brændende ønsket mig et barn i snart 2 år, har stadig intet at se frem til :/

Jeg har sgu ondt af dig! Men jeg plejer at sige til mig selv "Alt godt kommer til dem som venter" ♥ KRAAAAAAAAAAAAM!

Anmeld

10. marts 2013

TR

Miss-86 skriver:

Hvor er det svært at holde 'modet' oppe, når folk på stribe, bare ligger status'er ind med at de er gravide, scanningsbilleder osv..
Men folk jeg kender, har selvfølgelig også alderen til det, meeeen
JEG VIL OGSÅ!

Øv, det er hårdt! Meeen, ja må jo vente.

Skulle bare lige ud med det ...

Kender det godt ! 

Det skal nok blive vores tur!

Anmeld

10. marts 2013

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Nej, bestemt ikke.. Øv, altså.. Jeg  kan ikke 100 % glæde mig på deres vegne over deres graviditet..

Ja og for at det ikke skal være løgn, så fortalte min veninde mig idag at hun er  gravid.. Og det var den sidste vi i vennekredsen havde regnet med skulle have barn.

Ja vi har også prøvet i 3 år med behandling osv, men stadig ingen bebs. Så bliver jeg lidt træt af dem, der i løbet af et år når at finde sammen, købe hus, evt gift og gravide. Selv om jeg burde være glade på deres vegne og også bliver det når man lige har slugt sin irriterende misundelse, åh det er så grimt, men hold nu den er der bare .
Så er det dejligt med baby.DK hvor det er ok at komme ud med det

Anmeld

15. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Jeg har sgu ondt af dig! Men jeg plejer at sige til mig selv "Alt godt kommer til dem som venter" ♥ KRAAAAAAAAAAAAM!

Tusind Tak Søde
Jaa, jeg håber også at alt godt kommer til den der venter  ..

Anmeld

15. marts 2013

Miss-86

La´chrissen skriver:

Ja vi har også prøvet i 3 år med behandling osv, men stadig ingen bebs. Så bliver jeg lidt træt af dem, der i løbet af et år når at finde sammen, købe hus, evt gift og gravide. Selv om jeg burde være glade på deres vegne og også bliver det når man lige har slugt sin irriterende misundelse, åh det er så grimt, men hold nu den er der bare .
Så er det dejligt med baby.DK hvor det er ok at komme ud med det

Årh, kan sagtens følge dig .. Håber snart det lykkedes for jer

Ja, altså man skal lige sluge den, men øjs, jeg blir faktisk ulykkelig lige i starten. Skal lige have nogle dage, til at komme ovenpå.. :/

Anmeld

15. marts 2013

pussekat

hejsa
ja vi her de som dig/jer vi her prøve i 8 år nu også med behanling også og alle bliv gravid med den dum stork kom ikke til os

Anmeld

15. marts 2013

mulleh

Miss-86 skriver:

Det bare super trist altså. 

Jeg havde regnet med at jeg ville være den første til at få barn i min vennekreds. Men nu er jeg ved at være en af de sidste. 

(Jeg er kun 21, men de fleste af mine veninder er 1 år yngre end mig.)

Anmeld

16. marts 2013

Miss-86

pussekat skriver:

hejsa
ja vi her de som dig/jer vi her prøve i 8 år nu også med behanling også og alle bliv gravid med den dum stork kom ikke til os

Jeg føler med jer ..

Håber storken snart banker på jeres dør.

Anmeld

16. marts 2013

Miss-86

mulleh skriver:

Det bare super trist altså. 

Jeg havde regnet med at jeg ville være den første til at få barn i min vennekreds. Men nu er jeg ved at være en af de sidste. 

(Jeg er kun 21, men de fleste af mine veninder er 1 år yngre end mig.)

Årh, det er så typisk altså ..
Det er ikke altid det går, som man havde regnet med på den front.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.