Åh Åh - BabyBoom af mine FB-venner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
23 svar
2 synes godt om
8. februar 2013

Miss-86

Hvor er det svært at holde 'modet' oppe, når folk på stribe, bare ligger status'er ind med at de er gravide, scanningsbilleder osv..
Men folk jeg kender, har selvfølgelig også alderen til det, meeeen
JEG VIL OGSÅ!

Øv, det er hårdt! Meeen, ja må jo vente.

Skulle bare lige ud med det ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

LBK

Miss-86 skriver:

Hvor er det svært at holde 'modet' oppe, når folk på stribe, bare ligger status'er ind med at de er gravide, scanningsbilleder osv..
Men folk jeg kender, har selvfølgelig også alderen til det, meeeen
JEG VIL OGSÅ!

Øv, det er hårdt! Meeen, ja må jo vente.

Skulle bare lige ud med det ...

så er baby.dk det heelt rigtige sted at lufte sine frustrationer... kan godt forstå du synes det er træls, men din tålmodighed vil gavne dig i sidste ende. Det er jeg helt sikker på

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

LBK skriver:

så er baby.dk det heelt rigtige sted at lufte sine frustrationer... kan godt forstå du synes det er træls, men din tålmodighed vil gavne dig i sidste ende. Det er jeg helt sikker på

Ja, præcis
Er vældig glad for baby.dk

Tak, håber jeg også det gør ..

Anmeld

9. marts 2013

mulleh

årh den følse har jeg også lige pt. 

Anmeld

9. marts 2013

Sara.

Min mand har 3 søskende... en enkelt fik pk for et par uger siden, den anden fødte for en uge siden og sidste har termin til maj.
Har en veninde der fødte i december, en med termin til august, en med termin i sep. Og kusine med termin i sep.

Nøj hvor ville jeg ønske det var mig, selvom vi ikke har planer om barn nr 3...... og bliver også lidt jaloux faktisk, selvom jeg er lykkelig på deres vegne!!!

Kan godt forstå det må være endnu mere hårdt når man også vil vente sig.

Kram herfra

Anmeld

9. marts 2013

MorDk

Tænker tit på dig!! Hvor længe skal du vente?

Anmeld

10. marts 2013

Miss-86

mulleh skriver:

årh den følse har jeg også lige pt. 

Årh det er bare så nedtur altså..

Ja og for at det ikke skal være løgn, så fortalte min veninde mig idag at hun er  gravid.. Og det var den sidste vi i vennekredsen havde regnet med skulle have barn.

Hvor er jeg depri, self glad på hendes vegne.. Men jeg som har brændende ønsket mig et barn i snart 2 år, har stadig intet at se frem til :/

Anmeld

10. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Tænker tit på dig!! Hvor længe skal du vente?

Tak, hvor er du altså sød

Ja jeg ved ikke hvor længe jeg skal vente (SKAL ha min sidste HPV vaccine i næste måned, så må vi se hvad kæresten siger derefter) og for at det ikke skal være løgn, så fortalte min veninde mig idag at hun er  gravid.. Og det var den sidste vi i vennekredsen havde regnet med skulle have barn.

Hvor er jeg depri, self glad på hendes vegne.. Men jeg som har brændende ønsket mig et barn i snart 2 år, har stadig intet at se frem til :/

Anmeld

10. marts 2013

Miss-86

Sara. skriver:

Min mand har 3 søskende... en enkelt fik pk for et par uger siden, den anden fødte for en uge siden og sidste har termin til maj.
Har en veninde der fødte i december, en med termin til august, en med termin i sep. Og kusine med termin i sep.

Nøj hvor ville jeg ønske det var mig, selvom vi ikke har planer om barn nr 3...... og bliver også lidt jaloux faktisk, selvom jeg er lykkelig på deres vegne!!!

Kan godt forstå det må være endnu mere hårdt når man også vil vente sig.

Kram herfra

Ja og du har i foevejen børn, det er da altid noget ..

Der er 2 på mit job, der er gravide. En gammel svigerinde og en gammel klassekammerat, 3 gamle klassekammerater fødte slutningen af sidste år og for at det ikke skal være løgn, så fortalte min veninde mig idag at hun er  gravid (hendes storesøster venter sig også) .. Og det var den sidste vi i vennekredsen havde regnet med skulle have barn.

Anmeld

10. marts 2013

La´chrissen

Åh ja kender det aaalt for godt. Det er ikke sjovt at blive lidt jaloux.ihh.
Der er bare så mange jeg kender, hader bare de facebook updates
Men er selvfølgelig glad for dem også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.