Maja88 skriver:
årgh bliver så ked af det på en måde.. er ikke for at være fordømmende.
men når børn ved en 4 måneders alder begynder at være mere sulten er det ikke springbrættet til grød.... men til mere mælk... de tager et appetit spring der og ammende mødre vil måske opleve at have baby i patten konstant...
så tænker ikke det er den forkerte vej at gå.. bare giv hende flasken og vent med grøden
Da hun var omkring 3 1/2 mdr kunne vi stort set intet mælk på flaske få i hende. Vi kæmpede i 14 dage, og tilbød mælk hver 2 time - efter en uge med tilbuddet om at få flaske hver 2 Time uden tegn på forbedrelse, så prøvede vi at lade hende selv bede om den, men når vi nærmede os 5 time og hun stadig ikke havde vist tegn på at ville ha mælk, så var vi nødt til at ty til nye metoder. I sammenråd med min sp fik jeg anbefalet at begynde at give hende grød, for at hun fik mad og væske!
Så det var absolut ikke et appetitspring, med råb om mere mælk! Min store pige gjorde nøjagtig det samme, og startede på grød, knapt 5 mdr gammel...
Nu er det flasken hun foretrækker, og den får hun, så vender det forhåbentlig snart, så hun som 6 mdr kan få grød og mos igen
Anmeld