flaskebarn som ik vil ha grød mere,og vågner MEGET om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Kløver

Malli skriver:

god ide med yoghurt, hvordan er det nu med de produkter, er det bar sødmælks yoghurter eller a38 og lignende?

ja jeg vil også begynde at tilbyde hende vand når hun vågner, hvis hun ikke gider lægge sig til at sove, ved blot at få sutten. Hun hodler fest i nattetimerne i øjeblikket

Tak for gode ideer

Kender det med fest, min søn på 2 laver fis og ballade om natten for tiden

Vi bruger alm sødmælksyoghurt og varierer mellem smagene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Malli

Maja84 skriver:

Kender det med fest, min søn på 2 laver fis og ballade om natten for tiden

Vi bruger alm sødmælksyoghurt og varierer mellem smagene

Det er en ren fornøjelse med et barn midt om naten

Rigtig god weekend til dig!

Anmeld

8. februar 2013

Kløver

Malli skriver:

Det er en ren fornøjelse med et barn midt om naten

Rigtig god weekend til dig!

Ja især i trodsalderen
God weekend til jer også, håber i får styr på det, kunne være dejligt med bedre nattesøvn

Anmeld

8. februar 2013

Mor1012

Malli skriver:

Jeg vil såmænd også fortsætte med at hun gerne må spise en gang om natten, det har hun altid gjort og pænt lagt sig til at sove bagefter, men hun nu når hun vågner gider hun jo ikke rigtig spise, og så er det jo lidt skørt at tilbyde hende det, når hun ikke er sulten, så ender det bare med at hun "tror" at hun skal vågne.¨

Jeg har nu talt med lægen og sp, og de siger at jeg sagtens kan stoppe med at give hende flaske om natten, hvis hun alligevel ikke viser tegn på at hun er sulten, men bare hygger med den.

Hun skal blot ha et sted mellem 700-800 ml mme i løbet af en dag, for at dække dit jern behov samt væske og mælke behov, og det får hun jo også

ja jeg tænker heller ikk det gør noget, men jeg syntes du skal tilbyde hende 1 enkelt

min datter stoppede da hun var 5 mdr, der ville hun sleeeet ikke have flaske mere.

Anmeld

8. februar 2013

Mor1012

Maja84 skriver:

Du kn sagtens bruge samme flaske, hvis du kan få en vælling sut til, vi har avent glaskerne, der købte vi bare 2 vællingsutter til

Nååår kan man få det

det kan man vist ikk få til tommy tippy

Anmeld

8. februar 2013

Maja88

årgh bliver så ked af det på en måde.. er ikke for at være fordømmende. 

men når børn ved en 4 måneders alder begynder at være mere sulten er det ikke springbrættet til grød.... men til mere mælk... de tager et appetit spring der og ammende mødre vil måske opleve at have baby i patten konstant...

så tænker ikke det er den forkerte vej at gå.. bare giv hende flasken og vent med grøden

Anmeld

8. februar 2013

Kløver

Mor1012 skriver:

Nååår kan man få det

det kan man vist ikk få til tommy tippy

Det ved jeg så ikke, men nogle flasker har jo forskelluge sutter der følger alder, ellers er man jo nok nød tol at købe en flaske med vælling sut til med mindre barnet vil drikke det af kop, men kan de færreste børn jo under 6-7 mdr

Anmeld

8. februar 2013

Malli

Maja88 skriver:

årgh bliver så ked af det på en måde.. er ikke for at være fordømmende. 

men når børn ved en 4 måneders alder begynder at være mere sulten er det ikke springbrættet til grød.... men til mere mælk... de tager et appetit spring der og ammende mødre vil måske opleve at have baby i patten konstant...

så tænker ikke det er den forkerte vej at gå.. bare giv hende flasken og vent med grøden

Da hun var omkring 3 1/2 mdr kunne vi stort set intet mælk på flaske få i hende. Vi kæmpede i 14 dage, og tilbød mælk hver 2 time - efter en uge med tilbuddet om at få flaske hver 2 Time uden tegn på forbedrelse, så prøvede vi at lade hende selv bede om den, men når vi nærmede os 5 time og hun stadig ikke havde vist tegn på at ville ha mælk, så var vi nødt til at ty til nye metoder. I sammenråd med min sp fik jeg anbefalet at begynde at give hende grød, for at hun fik mad og væske!
Så det var absolut ikke et appetitspring, med råb om mere mælk! Min store pige gjorde nøjagtig det samme, og startede på grød, knapt 5 mdr gammel...

Nu er det flasken hun foretrækker, og den får hun, så vender det forhåbentlig snart, så hun som 6 mdr kan få grød og mos igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.