Nattøs skriver:
man tager altså ikke flasken fra en 6 måneder gammel baby.
Vores har også perioder, hvor kun flasken dur, men bliver ved med at tilbyde hende forskellige former for grød og rugbrøds snappere.
I kan også tilbyde hende flaskemælken på grus eller glas.
det hjælper intet at tage flasken fra hende. måske hun er igang med 26 ugers tigerspring. her har hun sovet igennem siden hun var 2 måneder og i øjeblikket er hun syg. inden der havde hun to-tre uger hvor hun vågnet en del, bare for at få sutten.
Jeg har da bestemt heller ikke tænkt mig at tage hendes flasker væk, det er jo ikke det jeg skriver, det er natspiseriet jeg vil stoppe!
Jeg vil såmænd fortsætte med at hun gerne må spise en gang om natten, det har hun altid gjort og pænt lagt sig til at sove bagefter, men nu når hun vågner gider hun jo ikke rigtig spise, og så er det jo lidt skørt at tilbyde hende det, når hun ikke er sulten, så ender det bare med at hun "tror" at hun skal vågne, bare fordi! Hvis hun nu spiste så er det klart at hun skal ha den!
Jeg har nu talt med lægen og sp, og de siger at jeg sagtens kan stoppe med at give hende flaske om natten, hvis hun alligevel ikke viser tegn på at hun er sulten, men bare hygger med den.

Hun skal blot ha et sted mellem 700-800 ml mme i løbet af en dag, for at dække dit jern behov samt væske og mælke behov, og det får hun jo også
Anmeld