Har praktikvejledere tavshedspligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

frk1991

tarkoflen skriver:

Jeg har også døjet siden den alder ca. det er der ellers ikke mange der har, synes jeg ikke...

Jeg har haft virkelig god erfaring med akupunktur mod det, har du prøvet det?

Jeg tror det vil være rigtig godt for dig hurtigt at få renset luften, så du ikke skal gå og spekulere på det!

Held og lykke med det

Nej, men er lige blevet henvist til en neurolog, hvor vi er ved at komme til bunds i det  Hun har sagt vi kan prøve akupuntur, så det kunne da være det skulle prøves :-)

Tusinde tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

tarkoflen

frk1991 skriver:

Nej, men er lige blevet henvist til en neurolog, hvor vi er ved at komme til bunds i det  Hun har sagt vi kan prøve akupuntur, så det kunne da være det skulle prøves :-)

Tusinde tak for hjælpen

Jeg kan kun sige, at det stort set har fjernet mine anfald! Kan læse, at jeg ikke har haft lige så mange anfald som dig, men jeg tænker, at hvis det kan nedsætte antallet af dine anfald, så er det vel også en start...

Jeg har, til trods for, at jeg gik ned med stress, ikke haft et rigtig voldsomt anfald siden jeg startede med akupunktur og jeg får det altså ikke mere... Håber st neurologen kan hjælpe dig, og måske en kombi med akupunktur kunne være godt

Det var da virkelig så lidt

Jeg håber der kommer styr på det hele for dig!

Anmeld

7. februar 2013

Frk. Himmelblå

frk1991 skriver:

Okay, ja for jeg startede i fredags, og må indrømme, jeg regner med ulykkelige 6 måneder. for bryder mig slet ikke om den vejleder efter det hun har gjort.

Jeg er gravid i 8 uge i dag, og i mandags begyndte jeg at bløde og måtte ringe og sige jeg ikke kom da vi skulle til vagtlægen osvfor at tjekkes, og det var bare i orden og jeg skulle passe på mig selv. 

MEN dagen efter kommer der andre pædagoger på fra de andre stuer, som jeg IKKE kender hen og siger, tillykke med graviditeten, jeg står lidt  hvordan ved du det? og gudhjælpene om hun så ikke siger, jeg hører du blødte var alt ok. WTF!? det er fandme da privat. hvis jeg nu havde mistede baby, skulle jeg gå og forklare det til alle, fordi hun bare har fortalt det. Ved slet ikke hvordan jeg skal takle det, er ikke den type der tør svare folk igen og udspørge dem, og slet ikke en der har "magten" over mit praktikophold..

Føler mig bare så skidt tilpas..

Det lyder godt nok ualmindeligt klodset af din vejleder.
Kram herfra

Anmeld

7. februar 2013

frk1991

tarkoflen skriver:

Jeg kan kun sige, at det stort set har fjernet mine anfald! Kan læse, at jeg ikke har haft lige så mange anfald som dig, men jeg tænker, at hvis det kan nedsætte antallet af dine anfald, så er det vel også en start...

Jeg har, til trods for, at jeg gik ned med stress, ikke haft et rigtig voldsomt anfald siden jeg startede med akupunktur og jeg får det altså ikke mere... Håber st neurologen kan hjælpe dig, og måske en kombi med akupunktur kunne være godt

Det var da virkelig så lidt

Jeg håber der kommer styr på det hele for dig!

Anmeld

7. februar 2013

frk1991

Frk. Himmelblå skriver:

Det lyder godt nok ualmindeligt klodset af din vejleder.
Kram herfra

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

frk1991 skriver:

Hvad mener du med graviditeteerstatning?

Min iPad sætter selv ord ind i stavekontrol - beklager Der skulle bare stå graviditet

Anmeld

8. februar 2013

frk1991

Baagøe skriver:

Min iPad sætter selv ord ind i stavekontrol - beklager Der skulle bare stå graviditet

Hæhæ, kender det for godt

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

frk1991 skriver:

Hæhæ, kender det for godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.