JulieAlex89 skriver:
Hejsa :-)
da jeg var i 2 praktik, aftalte jeg med min vejleder at det jeg sagde til hende ikke kom videre med mindre jeg ville have det!
det var rigtigt dejligt for det betød at jeg kunne sige alt til hende, og jeg vidste at det blev mellem os!
Okay, ja for jeg startede i fredags, og må indrømme, jeg regner med ulykkelige 6 måneder. for bryder mig slet ikke om den vejleder efter det hun har gjort.
Jeg er gravid i 8 uge i dag, og i mandags begyndte jeg at bløde og måtte ringe og sige jeg ikke kom da vi skulle til vagtlægen osvfor at tjekkes, og det var bare i orden og jeg skulle passe på mig selv.
MEN dagen efter kommer der andre pædagoger på fra de andre stuer, som jeg IKKE kender hen og siger, tillykke med graviditeten, jeg står lidt
hvordan ved du det? og gudhjælpene om hun så ikke siger, jeg hører du blødte var alt ok. WTF!? det er fandme da privat. hvis jeg nu havde mistede baby, skulle jeg gå og forklare det til alle, fordi hun bare har fortalt det. Ved slet ikke hvordan jeg skal takle det, er ikke den type der tør svare folk igen og udspørge dem, og slet ikke en der har "magten" over mit praktikophold..
Føler mig bare så skidt tilpas..
Anmeld