Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hello there
Jeg tror, at det vil blive for meget "syrligt" efter min mening med både citron- OG appelsinmousse mellem lagkagebundende.
Hvad med tobleronecreme og appelsinmousse? Så bliver det ikke for sødt, når der er noget syrligt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smilehul skriver: Hello there Jeg tror, at det vil blive for meget "syrligt" efter min mening med både citron- OG appelsinmousse mellem lagkagebundende. Hvad med tobleronecreme og appelsinmousse? Så bliver det ikke for sødt, når der er noget syrligt?
Jeg havde tænkt mig at lave to forskellige. Men jeg lavee hvid chokoladecreme i stedet.
Isabella_mor skriver: jeg tænkte at bage dem i springform.!! så fik jeg to kagebunde pr kage, (de skal jo farves i 6 forskellige farver..) jeg kunne også lave firkantede kager, hvorfor har jeg ikke overvejet det.!!! det kan jeg sgu da ligesågodt.!! DU ER SMART BAGGØE
jeg tænkte at bage dem i springform.!! så fik jeg to kagebunde pr kage, (de skal jo farves i 6 forskellige farver..) jeg kunne også lave firkantede kager, hvorfor har jeg ikke overvejet det.!!! det kan jeg sgu da ligesågodt.!! DU ER SMART BAGGØE
Griner!
Det vil unægteligt spare dig for noget tid
Isabella_mor skriver: jeg laver kagerne fredag... ej jeg er også helt på herrens mark mht fyld jeg har ALDRIG brugt andet end flødeskum/flødeskumsfyld med saft fra optøede frostbær...!! det kan jeg selvfølgelig også bare gøre med denne kage... hmmm...
jeg laver kagerne fredag... ej jeg er også helt på herrens mark mht fyld jeg har ALDRIG brugt andet end flødeskum/flødeskumsfyld med saft fra optøede frostbær...!!
det kan jeg selvfølgelig også bare gøre med denne kage... hmmm...
Kan du sagtens Hvor langt er du?
Baagøe skriver: Kan du sagtens Hvor langt er du?
bollerne er bagt, de blev gode...
kagbundene er lavet, den skal så lægges sammen i morgen.
Men det ser godt ud so far.. her er resultatet
Isabella_mor skriver: bollerne er bagt, de blev gode... kagbundene er lavet, den skal så lægges sammen i morgen. Men det ser godt ud so far.. her er resultatet
Perfekt!
Håber fødselsdagen gik godt
Tager du ikke billed af kagen med fyld i? Og hvilken slags fyld endte du med at bruge?? Jeg skal også lave regnbuekage d. 24 for 1. gang.. så er meget nysgerrig
Den lykkelige skriver: Tager du ikke billed af kagen med fyld i? Og hvilken slags fyld endte du med at bruge?? Jeg skal også lave regnbuekage d. 24 for 1. gang.. så er meget nysgerrig
Jeg lavede hvid chokoladecreme. Og så brugte jeg 300 g hvid chokolade til 1 liter fløde. Og det samme ovenpå bare med farve. (Det jeg brugte mellem lagene var bare den hvide chokoladecreme uden farve. )
her er et bedre billede.. Iphone er ikke jordens bedste kamera, men jeg har også taget nogle med spejlrefleksen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128