jeg har brug for hurtig hjælp... (jeg skal bage, O Horror!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Pige2009

Isabella_mor skriver:

ja det skal nok ikke være alt for sødt, fordi at selve kagebundene bliver EKSTREMT søde.

men hvilken dej brugte du til dine kagebunde egentlig... for den jeg har fundet skal der mere sukker i end der skal mel i. jeg kan forestille mig den bliver EKSTREM sød... 

Jeg ville bage nogle almindelige drømmekagebunde og bage dem i en bradepande, da du så får 4 bunde pr. bradepande, hvilket vil spare dig en del tid ift. bagning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Isabella_mor

Baagøe skriver:

Man laver det for at komplementere den meget søde chokolademousse. Jeg ville personligt ikke bryde mig om en kage med chokolademoussé i begge lag - det vil selv for en kæmpe chokoladeelsker som jeg blive alt for meget Du kan med fordel lave kagerne torsdag/fredag, så de står og trækker og bliver svampede til lørdag

jeg laver kagerne fredag... ej jeg er også helt på herrens mark mht fyld jeg har ALDRIG brugt andet end flødeskum/flødeskumsfyld med saft fra optøede frostbær...!! 

det kan jeg selvfølgelig også bare gøre med denne kage... hmmm...

Anmeld

6. februar 2013

Isabella_mor

Baagøe skriver:

Jeg ville bage nogle almindelige drømmekagebunde og bage dem i en bradepande, da du så får 4 bunde pr. bradepande, hvilket vil spare dig en del tid ift. bagning 

jeg tænkte at bage dem i springform.!! så fik jeg to kagebunde pr kage, (de skal jo farves i 6 forskellige farver..) jeg kunne også lave firkantede kager, hvorfor har jeg ikke overvejet det.!!! det kan jeg sgu da ligesågodt.!! DU ER SMART BAGGØE

Anmeld

6. februar 2013

ZamanogDania

Isabella_mor skriver:

ja det skal nok ikke være alt for sødt, fordi at selve kagebundene bliver EKSTREMT søde.

men hvilken dej brugte du til dine kagebunde egentlig... for den jeg har fundet skal der mere sukker i end der skal mel i. jeg kan forestille mig den bliver EKSTREM sød... 

Jeg har beskrevet ind på den at det er drømmekagebunde. Jeg har opskriften ind på bloggen. Den er dejlig svampet. Ikke for sød. Jeg bruger bare kærnemælk i stedfor alm. mælk.

Anmeld

6. februar 2013

ZamanogDania

Isabella_mor skriver:

jeg tænkte at bage dem i springform.!! så fik jeg to kagebunde pr kage, (de skal jo farves i 6 forskellige farver..) jeg kunne også lave firkantede kager, hvorfor har jeg ikke overvejet det.!!! det kan jeg sgu da ligesågodt.!! DU ER SMART BAGGØE

Jeg tænker bare hvorfor laver du dem ikke enkeltvis. Bare lav en god portion drømmekagebunde. Også læg dem i 6 forskellige skåle også begynde at farve dejen i hver skåle. Så kan du bag dem. Det er nemmest synes jeg.

Anmeld

6. februar 2013

Isabella_mor

ZamanogDania skriver:

Jeg har beskrevet ind på den at det er drømmekagebunde. Jeg har opskriften ind på bloggen. Den er dejlig svampet. Ikke for sød. Jeg bruger bare kærnemælk i stedfor alm. mælk.

det kunne være jeg skulle gøre det i stedet for det jeg har fundet...

Anmeld

6. februar 2013

Isabella_mor

ZamanogDania skriver:

Jeg tænker bare hvorfor laver du dem ikke enkeltvis. Bare lav en god portion drømmekagebunde. Også læg dem i 6 forskellige skåle også begynde at farve dejen i hver skåle. Så kan du bag dem. Det er nemmest synes jeg.

ja det er også sådan jeg vil, men det er bagningen der skal deles op

Anmeld

6. februar 2013

ZamanogDania

Isabella_mor skriver:

ja det er også sådan jeg vil, men det er bagningen der skal deles op

Okey gut gut. Det skal nok blive godt. Glæder mig til at se den. Ps. der bliver meget opvask:-D

Anmeld

7. februar 2013

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst tråden .. Men i vores familie ville to boller pr. mand ikke være nok

Anmeld

7. februar 2013

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke læst tråden .. Men i vores familie ville to boller pr. mand ikke være nok

Ej men jeg tænker bare at 60 boller Er mere end rigeligt for mig at bage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.