Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: ja meget, det lidt mærkeligt :p det ene øjeblik tænker jeg: kom NU jeg vil se dig NU! og 10 min efter går jeg i panik og tænker: shit jeg bliver skuda aldrig klar inden han kommer åh neej
ja meget, det lidt mærkeligt :p
det ene øjeblik tænker jeg: kom NU jeg vil se dig NU!
og 10 min efter går jeg i panik og tænker: shit jeg bliver skuda aldrig klar inden han kommer åh neej
Haha nemlig!
Du skal nok nå det Tænk, vi flyttede 4 uger før termin.. og heeeelt til jylland Der var INTET klart. Pakkede i øvrigt først min sygehus taske da jeg vågnede med veer en nat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: det skal nok blive godt
det skal nok blive godt
HeidiØ skriver: Haha nemlig! Du skal nok nå det Tænk, vi flyttede 4 uger før termin.. og heeeelt til jylland Der var INTET klart. Pakkede i øvrigt først min sygehus taske da jeg vågnede med veer en nat
jeg er glad for jeg i det mindste skulle flytte nu og ikke først om 1½-2 måneder med 4 uger til termin - det ret godt klaret synes jeg
jeg tror jeg kommer til at have tasken pakket fra omkring 34+, for hvad nu hvis
1990h skriver: Jaa det altid rart lige at komme op og høre hjertelyd og se om alting ser fint ud
Jaa det altid rart lige at komme op og høre hjertelyd og se om alting ser fint ud
meget - og det også hyggeligt at få et skøn på hvor stor bebs ca er efterhåndend
FrkZier skriver: meget - og det også hyggeligt at få et skøn på hvor stor bebs ca er efterhåndend
1990h skriver: ja det har jeg ikke fået før så det håber jeg på i dag..fik kun afvide da jeg var 26+1 at mit sf mål var 22..så det jeg spændt på i dag
ja det har jeg ikke fået før så det håber jeg på i dag..fik kun afvide da jeg var 26+1 at mit sf mål var 22..så det jeg spændt på i dag
jeg fik et skøn da jeg var ved 2. JM 26+5 , men hun sagde godt nok også det var liiige på grænsen så det var nok lidt upræcist
så bliver det rigtig spændende hvad hun siger
FrkZier skriver: jeg fik et skøn da jeg var ved 2. JM 26+5 , men hun sagde godt nok også det var liiige på grænsen så det var nok lidt upræcist så bliver det rigtig spændende hvad hun siger
1990h skriver: Jaa, man skal tage sine forbehold..det er trods alt bare et skøn
Jaa, man skal tage sine forbehold..det er trods alt bare et skøn
havde hun noget spændende at sige så?
Miss BananaHammock skriver: Såååå fin! Jeg fik en gratis 3D scanning på sygehuset fordi de skulle øve sig og havde lidt ekstra tid da jeg var til en ekstra scanning i 3. trimester og det var bare så stort! Alexander var dog så stor at det var svært at få nogle gode billeder men fik da et som også ligger på min profil. Kan godt huske da man nåede 3. trimester. På den ene side synes jeg tiden gik alt for stærkt og på den anden ikke stærkt nok. Man er ikke til at stille tilfreds
Såååå fin! Jeg fik en gratis 3D scanning på sygehuset fordi de skulle øve sig og havde lidt ekstra tid da jeg var til en ekstra scanning i 3. trimester og det var bare så stort! Alexander var dog så stor at det var svært at få nogle gode billeder men fik da et som også ligger på min profil. Kan godt huske da man nåede 3. trimester. På den ene side synes jeg tiden gik alt for stærkt og på den anden ikke stærkt nok. Man er ikke til at stille tilfreds
taaaak
glæder mig til at se hvordan han har det derinde
hehe ja, det typisk os kvinder - vi er ikke rigtig til at gøre tilfredse
det er sådan en sjov blanding af at det er gået sindsygt stærkt, men synes bare det er såååååå lang tid til Maj og jeg kan få lov til at møde min supermand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128