Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: Så er jeg idag gået ind i 3. trimester 28+0 jeg synes tiden flyver afsted, men alligvel synes jeg stadig der er aaalt for langt tid til jeg skal møde supermanden! vi har det godt, han sparker og sparker helt vildt og voldsomt og det er efterhånden ret hårde spark han kan præstere - det ligefør man får sig en mavepuster jeg synes ikke maven vokser så voldsomt meget, men tror vidst også den er lidt større end gennemsnittet så det vel fint det ikke går alt for hurtig jeg var til 2. JM for 1½ uges tid siden, da jeg var 26+5 hvor mit SF-mål blev målt til 31 cm vi har besluttet os for at tage til en 3D-scanning d. 14/2, glæder mig rigtig meget til at se ham derinde .. det var vidst hvad der var at sige for denne gang, tak fordi du gad læse med
Så er jeg idag gået ind i 3. trimester
28+0
jeg synes tiden flyver afsted, men alligvel synes jeg stadig der er aaalt for langt tid til jeg skal møde supermanden!
vi har det godt, han sparker og sparker helt vildt og voldsomt og det er efterhånden ret hårde spark han kan præstere - det ligefør man får sig en mavepuster
jeg synes ikke maven vokser så voldsomt meget, men tror vidst også den er lidt større end gennemsnittet så det vel fint det ikke går alt for hurtig
jeg var til 2. JM for 1½ uges tid siden, da jeg var 26+5 hvor mit SF-mål blev målt til 31 cm
vi har besluttet os for at tage til en 3D-scanning d. 14/2, glæder mig rigtig meget til at se ham derinde
.. det var vidst hvad der var at sige for denne gang, tak fordi du gad læse med
Hot mama.dk
Du ser som altid skøn ud og sikke en dejlig mave!
Glæder mig til at høre om jeres romantiske valentins date med supermanden Og måske endda se billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: hehe jamen det er da uden tvivl også det bedste grundlag til at få en til baby ja mega billigt, og toppen jeg har på kostede kun 30 kr - jeg var en meget lykkelig pige da jeg gik derfra synes efterhånden de får mere og mere flot ventetøj, det rigtig dejligt! det bliver spændende om han ligner ham når han så kommer ud
hehe jamen det er da uden tvivl også det bedste grundlag til at få en til baby ja mega billigt, og toppen jeg har på kostede kun 30 kr - jeg var en meget lykkelig pige da jeg gik derfra
synes efterhånden de får mere og mere flot ventetøj, det rigtig dejligt!
det bliver spændende om han ligner ham når han så kommer ud
Tror " desvære " at der ska mere end et par fede bukser til, at overbevise kærsten om at vi ska ha flere babyer. Alberte er jo også kun 7 mdr, så der sku i hvert fald meget til.
Du har gjort et kup! Du er så fin! Vh stine
christina92 skriver: Hot mama.dk Du ser som altid skøn ud og sikke en dejlig mave! Glæder mig til at høre om jeres romantiske valentins date med supermanden Og måske endda se billeder
Hehe tak du så sød
gud ja det er skuda valentinesday - romantisk haha
lover at vise billeder
StineW79 skriver: Tror " desvære " at der ska mere end et par fede bukser til, at overbevise kærsten om at vi ska ha flere babyer. Alberte er jo også kun 7 mdr, så der sku i hvert fald meget til. Du har gjort et kup! Du er så fin! Vh stine
Hvor han kedelig Hehe
mange tak
FrkZier skriver: Hehe tak du så sød gud ja det er skuda valentinesday - romantisk haha lover at vise billeder
Tak vil jeg glæde mig til
1990h skriver: Sikke en fin mave. hi hi og du har ret den ser lidt stor ud men har jo også kun mig selv at sammenligne med. Men den er altså flot og sidder flot Vi tager også til 3d på lørdag. Fik nemlig også en.smags prøve til kønscanning i uge 15også bliver man altså lidt nysgerrig
Sikke en fin mave. hi hi og du har ret den ser lidt stor ud men har jo også kun mig selv at sammenligne med. Men den er altså flot og sidder flot Vi tager også til 3d på lørdag. Fik nemlig også en.smags prøve til kønscanning i uge 15også bliver man altså lidt nysgerrig
tak
min mor siger at hun også meget hurtigt blev rigtig stor da hun var gravid, men at så stagnerede det lidt til sidst så selvom hun ret tidligt var stor blev hun ikke voldsomt kæmpe stor ved termin - så det håber jeg på også er det der sker med mig
hvor spændende, hvor langt er du henne?
Velkommen i tredje trimester - nu er der pludselig ikke langt igen!
M (: skriver: Velkommen i tredje trimester - nu er der pludselig ikke langt igen!
hehe mange tak smuksak - men alligevel er man utålmodig efterhånden, vil gerne snart se ham
FrkZier skriver: hehe mange tak smuksak - men alligevel er man utålmodig efterhånden, vil gerne snart se ham
Ork, han kommer før end du aner!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128