28+0, 3. trimester :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
39 svar
2 synes godt om
6. februar 2013

FrkZier

Så er jeg idag gået ind i 3. trimester

28+0

jeg synes tiden flyver afsted, men alligvel synes jeg stadig der er aaalt for langt tid til jeg skal møde supermanden!

vi har det godt, han sparker og sparker helt vildt og voldsomt og det er efterhånden ret hårde spark han kan præstere - det ligefør man får sig en mavepuster

jeg synes ikke maven vokser så voldsomt meget, men tror vidst også den er lidt større end gennemsnittet så det vel fint det ikke går alt for hurtig

jeg var til 2. JM for 1½ uges tid siden, da jeg var 26+5 hvor mit SF-mål blev målt til 31 cm

vi har besluttet os for at tage til en 3D-scanning d. 14/2, glæder mig rigtig meget til at se ham derinde

.. det var vidst hvad der var at sige for denne gang, tak fordi du gad læse med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Silas <3

Smuk mave og fede bukser 

Anmeld

6. februar 2013

FrkZier

Silas <3 skriver:

Smuk mave og fede bukser 

tak

- hehe er også helt vild med bukserne, min kæreste synes de er noget så rædselsfulde

Anmeld

6. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er så fin! Og H&M har altså bare noget fedt ventetøj! 

Glæd jer til jeres 3D scaning, det er så fedt! Vh stine

Anmeld

6. februar 2013

FrkZier

StineW79 skriver:

Du er så fin! Og H&M har altså bare noget fedt ventetøj! 

Glæd jer til jeres 3D scaning, det er så fedt! Vh stine

tak

jeg skulle bare lige ned og kigge igår kunne jo ikke stå for de buskser og så på tilbud til 50 kr

glæder mig også bare rigtig meget, vi fik lov at se lidt i 3D til kønsscanningen 14+2, men det jo så længe siden og han er jo meget mere rigtig baby nu end den gang

Anmeld

6. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
FrkZier skriver:

tak

jeg skulle bare lige ned og kigge igår kunne jo ikke stå for de buskser og så på tilbud til 50 kr

glæder mig også bare rigtig meget, vi fik lov at se lidt i 3D til kønsscanningen 14+2, men det jo så længe siden og han er jo meget mere rigtig baby nu end den gang

Jeg vil også være gravid igen, så jeg ka få sådan nogen fede bukser.  50 kr er et røverkøb!! Må sige at jeg har været imponeret over deres ventetøj, her sidst jeg var gravid, i forhold til første gang. 

Vi fik 3D scaning i uge 28 med thea, og uge 32 med alberte og det er bare for vildt. Og det er vildt at man så ka kende sin baby fra billederne når de bliver født! Vh stine

Anmeld

6. februar 2013

FrkZier

Jeg vil også være gravid igen, så jeg ka få sådan nogen fede bukser.  50 kr er et røverkøb!! Må sige at jeg har været imponeret over deres ventetøj, her sidst jeg var gravid, i forhold til første gang. 

Vi fik 3D scaning i uge 28 med thea, og uge 32 med alberte og det er bare for vildt. Og det er vildt at man så ka kende sin baby fra billederne når de bliver født! Vh stine

hehe jamen det er da uden tvivl også det bedste grundlag til at få en til baby ja mega billigt, og toppen jeg har på kostede kun 30 kr - jeg var en meget lykkelig pige da jeg gik derfra

synes efterhånden de får mere og mere flot ventetøj, det rigtig dejligt!

det bliver spændende om han ligner ham når han så kommer ud

Anmeld

6. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

Så er jeg idag gået ind i 3. trimester

28+0

jeg synes tiden flyver afsted, men alligvel synes jeg stadig der er aaalt for langt tid til jeg skal møde supermanden!

vi har det godt, han sparker og sparker helt vildt og voldsomt og det er efterhånden ret hårde spark han kan præstere - det ligefør man får sig en mavepuster

jeg synes ikke maven vokser så voldsomt meget, men tror vidst også den er lidt større end gennemsnittet så det vel fint det ikke går alt for hurtig

jeg var til 2. JM for 1½ uges tid siden, da jeg var 26+5 hvor mit SF-mål blev målt til 31 cm

vi har besluttet os for at tage til en 3D-scanning d. 14/2, glæder mig rigtig meget til at se ham derinde

.. det var vidst hvad der var at sige for denne gang, tak fordi du gad læse med

Hvor er du bare fin! Og hvor bliver det spændende med en 3D-scanning! 

Glæder mig til at se billeder 

Anmeld

6. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hvor er du bare fin! Og hvor bliver det spændende med en 3D-scanning! 

Glæder mig til at se billeder 

tak

ja det bliver bare spændende, jeg lover at spamme jer med billeder

Anmeld

6. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

tak

ja det bliver bare spændende, jeg lover at spamme jer med billeder

Det var godt Det kan vi nemlig godt li' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.