Hej
Jeg hopper ud i det og melder mig som gravid...
Jeg har været ufrivillig barnløs i mange mange år, har prøvet inseminering en del gange men har aldrig ville tage hormoner eller fået hjælp på anden måde da jeg har ment at hvis vi ikke kunne få barn naturligt så var det fordi det ikke var meningen.
Vi startede med at prøve seriøst for 7-8 år siden men blev enige om efter et par år at "glemme" det og bare dyrke ubeskyttet sex og kom det ja så kom det fordi det var meningen.
Desværre kom der en ægteskabskrise i stedet sidste år og vi besluttede at flytte fra hinanden i en periode her for 3 uger siden, nu skal vi til at være glade når vi er sammen og være kærester og se om vi kan finde noget der er så godt som det vi engang havde.
Nu er jeg sgu så 6+0 og i kraftig tvivl om det er min mand eller mit sidespring der har gjort mig gravid...
Alt kunne tyde på det jo er mit sidespring men jeg ønsker selvfølgelig det er min mand, vi stoppede også med at ryge i efteråret og generelt leve sundere hvilket jo også skulle have en påvirkning...but still
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er rigtig lykkelig for pludselig at være gravid men på den anden side så må det vel være skæbne?
Og så er der jo lige det med at jeg jo skal fortælle manden at jeg er gravid og der er risiko for det ikke er hans, jeg ved at han forlader mig for alvor når jeg fortæller det.
Og er børn så fantastiske at jeg gerne vil være alenemor og smide mit ægteskab på gulvet?
Ja undskyld jeg lige hældte ud
Anmeld