Præsentationsrunde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.533 visninger
26 svar
2 synes godt om
6. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Hejsa

Jeg tillader mig at starte en tråd som en præsentationsrunde, men ved selvfølgelig ikke om i vil være med - men det håber jeg da! jeg lægger selv ud i hvert fald...

Først: jeg har en anden profil her på siden som jeg bruger en hel del. Denne profil er oprettet til det formål at være rimelig anonym i denne gruppe indtil vi er så langt i graviditeten, at det ikke længere er hemmeligt.

Nå, men jeg er 27 og venter nu mit andet barn sammen med min kæreste. Jeg har tidligere haft et par graviditeter uden for livmoderen og er derfor ret nervøs her i starten. Jeg kommer netop fra lægen hvor jeg har fået en henvisning til en gynækolog for at få en termins- og tryghedsscanning. Can't wait!

Men ellers glæder jeg mig forsigtigt og er spændt på hvor mange dejlige kvinder og gravide maver jeg skal følges med her inde...

Shit det er så vildt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Viventerjer

Hejsa

Jeg tillader mig at starte en tråd som en præsentationsrunde, men ved selvfølgelig ikke om i vil være med - men det håber jeg da! jeg lægger selv ud i hvert fald...

Først: jeg har en anden profil her på siden som jeg bruger en hel del. Denne profil er oprettet til det formål at være rimelig anonym i denne gruppe indtil vi er så langt i graviditeten, at det ikke længere er hemmeligt.

Nå, men jeg er 27 og venter nu mit andet barn sammen med min kæreste. Jeg har tidligere haft et par graviditeter uden for livmoderen og er derfor ret nervøs her i starten. Jeg kommer netop fra lægen hvor jeg har fået en henvisning til en gynækolog for at få en termins- og tryghedsscanning. Can't wait!

Men ellers glæder jeg mig forsigtigt og er spændt på hvor mange dejlige kvinder og gravide maver jeg skal følges med her inde...

Shit det er så vildt!!!

Hej

Jeg og min kæreste er gravid efter 3 reagensglasforsøg, hvoraf det sidste her var et fryseforsøg

Jeg er vis jeg ikke regner forkert 4+3 uger henne idag, og har derfor termin d.13 oktober i år

Jeg har på nuværende tidspunkt lidt med niv og jag i mave og bryster, tisser hele tiden, er ekstrem sulten og lyst til pesto hele tiden

Dejlig at, mærke man er gravid

Anmeld

6. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg og min kæreste er gravid efter 3 reagensglasforsøg, hvoraf det sidste her var et fryseforsøg

Jeg er vis jeg ikke regner forkert 4+3 uger henne idag, og har derfor termin d.13 oktober i år

Jeg har på nuværende tidspunkt lidt med niv og jag i mave og bryster, ekstrem sult og lyst til pesto hele tiden

Dejlig at, mærke man er gravid

Årh tillykke! Så stort altså! Hvor må det bare være dejligt endelig at få gode nyheder efter så langt et forløb. Hatten af for at i ikke har mistet modet undervejs!

Skønt med symptomer allerede - så ved man lissom der sker noget ikk? Jeg har selv let kvalme hele dagen, ligamentsmerter og fornemmelsen af "at noget er anderledes"....

Og lækkert med pesto - det er da ikke den værste craving hva?

Anmeld

6. februar 2013

Viventerjer

hemmeliglidtendnu skriver:

Årh tillykke! Så stort altså! Hvor må det bare være dejligt endelig at få gode nyheder efter så langt et forløb. Hatten af for at i ikke har mistet modet undervejs!

Skønt med symptomer allerede - så ved man lissom der sker noget ikk? Jeg har selv let kvalme hele dagen, ligamentsmerter og fornemmelsen af "at noget er anderledes"....

Og lækkert med pesto - det er da ikke den værste craving hva?

Det er også super rart endelig været nået til en positiv graviditetstest

Samtidig med det er for viiiildt vi endelig er gravide .. Kan jeg næsten ikke lade være med og blive bekymret for mod alt nu er okay frygter 7 ugers skaningen enormt

Nej det er faktisk en lækker lyst.. Havde regnet med det ville være sultede agurker eller lign

Anmeld

6. februar 2013

met10

Hejsa.-)
Jeg fandt lige tråden her.. og gruppen:-)

Jeg er gravid med mit fjerde barn, 33 år og har forrige år været gravid udenfor livmoderen, hvod jeg mistede den ene æggeleder.. Nu er jeg, som en af jer andre, ret nervøs for om alt er ok - Jeg er 4+4 ifølge udregingerne herinde.

Skal til læge i næste uge og venter at få henvisning til scanning.. Har derudover bestilt tid til privat scanning.. ret nervøs denne gang på grund af mine erafringer fra sidste år.. (De tre gaviiditeter forud for GUL forløb helt problemfrit).

Glæder mig til at følge gruppen herinde:-)

Anmeld

6. februar 2013

hemmeliglidtendnu

met10 skriver:

Hejsa.-)

Jeg er gravid med mit fjerde barn, 33 år og har forrige år været gravid udenfor livmoderen, hvod jeg mistede den ene æggeleder.. Nu er jeg, som en af jer andre, ret nervøs for om alt er ok - Jeg er 4+4 ifølge udregingerne herinde.

Skal til læge i næste uge og venter at få henvisning til scanning.. Har derudover bestilt tid til privat scanning.. ret nervøs denne gang på grund af mine erafringer fra sidste år.. (De tre gaviiditeter forud for GUL forløb helt problemfrit).

TILLYKKE med graviditeten og velkommen i gruppen

pyh ikke rart med den GUL - kender det alt for godt selv. Mangler også en æggeleder. Hvor langt var du henne sidst? Pyh ventetiden på sådan en tryghedsscanning er virkelig lang selvom den kun er nogle få uger væk...

knus

Anmeld

7. februar 2013

Viventerjer

met10 skriver:

Hejsa.-)

Jeg krydser for alt er okay

Jeg har de samme bekymringer for jeg enten taber, eller lign. Hver gang jeg ikke lige mærker symptomerne i løbet af dagen, bliver jeg ked og frygter det værste ..

Men det vel meget normalt symptomerne kommer og går og svinger en del?!

Spændende nu vi da 4 i gruppen .. Spændende om der kommer flere til

Anmeld

9. februar 2013

elluL

Hej med jer.
Jeg melder mig også ind her. Er gravid med mit 2. barn. Er 4+6 henne idag.
Vi har vores søn fra maj 2010, glæder mig sådan til gøre ham til storebror.
Lige nu døjer jeg med meget ømme dutter, tissetrang, træthed og så er jeg bare sulten og altædende
Ved sidste graviditet kastede jeg op næsten dagligt fra uge 8, til termin. Håber ikke jeg skal døje med det denne gang.

Det var lidt om mig, jeg glæder mig til at følge jer de næste par måneder. Stort tillykke med jeres spirer i maven

Knus Lulle

Anmeld

10. februar 2013

hemmeliglidtendnu

elluL skriver:

Hej med jer.
Lige nu døjer jeg med meget ømme dutter, tissetrang, træthed og så er jeg bare sulten og altædende
Ved sidste graviditet kastede jeg op næsten dagligt fra uge 8, til termin. Håber ikke jeg skal døje med det denne gang.

Det var lidt om mig, jeg glæder mig til at følge jer de næste par måneder. Stort tillykke med jeres spirer i maven

Knus Lulle

Tillykke med den lille i maven! Uh det blir dejligt med en lillebror eller lillesøster!

Håber du slipper for kvalme denne gang - det lyder som en hård omgang! Vi har vist nogenlunde samme symptomer. Jeg har dog en del kvalme også fordelt ud over hele dagen, men ikke noget der ikke er til at holde ud eller som jeg kaster op af

Glæder mig til at vi skal følges ad

Anmeld

10. februar 2013

hemmeliglidtendnu

elluL skriver:

Hej med jer.

Knus Lulle

Tillykke med den lille i maven! Uh det blir dejligt med en lillebror eller lillesøster!

Håber du slipper for kvalme denne gang - det lyder som en hård omgang! Vi har vist nogenlunde samme symptomer. Jeg har dog en del kvalme også fordelt ud over hele dagen, men ikke noget der ikke er til at holde ud eller som jeg kaster op af

Glæder mig til at vi skal følges ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.