Præsentationsrunde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Martin88

hemmeliglidtendnu skriver:

Hejsa

Jeg tillader mig at starte en tråd som en præsentationsrunde, men ved selvfølgelig ikke om i vil være med - men det håber jeg da! jeg lægger selv ud i hvert fald...

Først: jeg har en anden profil her på siden som jeg bruger en hel del. Denne profil er oprettet til det formål at være rimelig anonym i denne gruppe indtil vi er så langt i graviditeten, at det ikke længere er hemmeligt.

Nå, men jeg er 27 og venter nu mit andet barn sammen med min kæreste. Jeg har tidligere haft et par graviditeter uden for livmoderen og er derfor ret nervøs her i starten. Jeg kommer netop fra lægen hvor jeg har fået en henvisning til en gynækolog for at få en termins- og tryghedsscanning. Can't wait!

Men ellers glæder jeg mig forsigtigt og er spændt på hvor mange dejlige kvinder og gravide maver jeg skal følges med her inde...

Shit det er så vildt!!!

Hej

Jeg bruger min kærestes profil da jeg ikke kan skrive som ananymt, og ved nogle herinde kender mig..

Jeg er 23 år gammel, er gravid for 2 gang. Vi mistede vores det første for 3 mdr siden, og er så heldig og vente mig igen

Vi fik af vide forleden denne graviditet var gået til grunde, men efter ydligere undersøgelser i fredags, såh er blyp der endnu

Jeg døjer med ligementsmerter så det gør noget.. kan slet ikk huske jeg havde så ondt sidste gang.. Men må være positivt

Glæder mig til at følge jer, og til at kunne offentlig gøre hvem jeg er

har termin omkring 15 oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

linemeliasmor

hej alle sammen. jeg er ny herinde og jeg er mor til Melia på 3 år og så venter vi os en lille ny til oktober, glæder mig til at lærer jer at kende og følge jer jeg er fra odense og læser til pædagog derudover bor jeg i Seden med min kæreste, jeg er 27 år

Anmeld

13. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Martin88 skriver:

Hej

Jeg bruger min kærestes profil da jeg ikke kan skrive som ananymt, og ved nogle herinde kender mig..

Jeg er 23 år gammel, er gravid for 2 gang. Vi mistede vores det første for 3 mdr siden, og er så heldig og vente mig igen

Vi fik af vide forleden denne graviditet var gået til grunde, men efter ydligere undersøgelser i fredags, såh er blyp der endnu

Jeg døjer med ligementsmerter så det gør noget.. kan slet ikk huske jeg havde så ondt sidste gang.. Men må være positivt

Glæder mig til at følge jer, og til at kunne offentlig gøre hvem jeg er

har termin omkring 15 oktober

Hejsa og velkommen til både dig og din kæreste

Hvor er det dejligt at i så  hurtigt igen er blevet gravide efter aborten. Puha det må ha været hårdt!

Glæder mig til at vi skal følges ad de næste mange måneder

Anmeld

13. februar 2013

hemmeliglidtendnu

linemeliasmor skriver:

hej alle sammen. jeg er ny herinde og jeg er mor til Melia på 3 år og så venter vi os en lille ny til oktober, glæder mig til at lærer jer at kende og følge jer jeg er fra odense og læser til pædagog derudover bor jeg i Seden med min kæreste, jeg er 27 år

Hejsa

Stort tillykke med graviditeten og den kommende lillebror eller -søster. Hvad mon den store siger til det?

Glæder mig til at vi skal følges ad de næste mange måneder

Anmeld

13. februar 2013

elluL

Tillykke med den lille i maven! Uh det blir dejligt med en lillebror eller lillesøster!

Håber du slipper for kvalme denne gang - det lyder som en hård omgang! Vi har vist nogenlunde samme symptomer. Jeg har dog en del kvalme også fordelt ud over hele dagen, men ikke noget der ikke er til at holde ud eller som jeg kaster op af

Glæder mig til at vi skal følges ad

Hov havde slet ikke set at du havde svaret.
Men tusind tak, og i lige måde. Det er så spændende.
Har fået tid til NF D.2 april, glæder mig.
Hvornår skal du til NF?

Puha, kvalmen er ikke sjov. Men så længe man ikke kaster op og kan holde det ud. Jeg kan mærke at min ligger på lur. Den kommer i små perioder, og meget svagt.

Anmeld

14. februar 2013

Kris89

Melder mig forsigtigt ind i gruppen her.

mistede juni 2011 8+3 og juli 2012 havde jeg BIO

blev insemineret og det har virket - termin 22/10 - hvis alt går som planen..

men herhjemme går vi på listefødder endnu, men ligamentsmerter har jeg MANGE af, kan jeg ikke huske jeg havde så meget sidst... Håber det er et godt tegn.

Tillykke til alle

Anmeld

15. februar 2013

hemmeliglidtendnu

elluL skriver:

Hov havde slet ikke set at du havde svaret.
Men tusind tak, og i lige måde. Det er så spændende.
Har fået tid til NF D.2 april, glæder mig.
Hvornår skal du til NF?

Puha, kvalmen er ikke sjov. Men så længe man ikke kaster op og kan holde det ud. Jeg kan mærke at min ligger på lur. Den kommer i små perioder, og meget svagt.

Uh så kan det kun gå for langsomt med at blive april, hva? Jeg har ikke fået en tid endnu. Skal dog scannes her d. 26., så der er heldigvis ikke så længe til. Der efter skal jeg ha' bestilt tid ved lægen for at få vandrejournal osv. Det er vist først derefter jeg får en tid til NF. Men jeg glæder mig!

¨Ja kvalmen er til at leve med så længe man ikke kaster op, og det gør jeg - 7 - 9 - 13 - ikke!

Anmeld

15. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Kris89 skriver:

Melder mig forsigtigt ind i gruppen her.

mistede juni 2011 8+3 og juli 2012 havde jeg BIO

blev insemineret og det har virket - termin 22/10 - hvis alt går som planen..

men herhjemme går vi på listefødder endnu, men ligamentsmerter har jeg MANGE af, kan jeg ikke huske jeg havde så meget sidst... Håber det er et godt tegn.

Tillykke til alle

Uh jeg krydser fingre for at 3. gang bliver lykkens gang for jer. Det var da også en helt vildt ærgerlig forhistorie. Ved i hvorfor det er gået galt de andre gange?

Knus og tillykke til jer også

Anmeld

17. februar 2013

Kris89

Uh jeg krydser fingre for at 3. gang bliver lykkens gang for jer. Det var da også en helt vildt ærgerlig forhistorie. Ved i hvorfor det er gået galt de andre gange?

Knus og tillykke til jer også

Tusind tak.

nej vi er aldrig blevet undersøgt, da jeg aldrig nåede til scanning nogen af gangene... men denne gang kommer heldigvisen tryghedsscanning...

håber så meget at opleve hjerteblink den dag...

Anmeld

17. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Kris89 skriver:

Tusind tak.

nej vi er aldrig blevet undersøgt, da jeg aldrig nåede til scanning nogen af gangene... men denne gang kommer heldigvisen tryghedsscanning...

håber så meget at opleve hjerteblink den dag...

Det kan jeg godt forstå - hvornår skal du scannes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.