hemmeliglidtendnu skriver:
Hejsa 
Jeg tillader mig at starte en tråd som en præsentationsrunde, men ved selvfølgelig ikke om i vil være med - men det håber jeg da! jeg lægger selv ud i hvert fald...
Først: jeg har en anden profil her på siden som jeg bruger en hel del. Denne profil er oprettet til det formål at være rimelig anonym i denne gruppe indtil vi er så langt i graviditeten, at det ikke længere er hemmeligt.
Nå, men jeg er 27 og venter nu mit andet barn sammen med min kæreste. Jeg har tidligere haft et par graviditeter uden for livmoderen og er derfor ret nervøs her i starten. Jeg kommer netop fra lægen hvor jeg har fået en henvisning til en gynækolog for at få en termins- og tryghedsscanning. Can't wait!
Men ellers glæder jeg mig forsigtigt og er spændt på hvor mange dejlige kvinder og gravide maver jeg skal følges med her inde...
Shit det er så vildt!!!

Hej 
Jeg bruger min kærestes profil da jeg ikke kan skrive som ananymt, og ved nogle herinde kender mig..
Jeg er 23 år gammel, er gravid for 2 gang. Vi mistede vores det første for 3 mdr siden, og er så heldig og vente mig igen 
Vi fik af vide forleden denne graviditet var gået til grunde, men efter ydligere undersøgelser i fredags, såh er blyp der endnu 
Jeg døjer med ligementsmerter så det gør noget.. kan slet ikk huske jeg havde så ondt sidste gang.. Men må være positivt 
Glæder mig til at følge jer, og til at kunne offentlig gøre hvem jeg er
har termin omkring 15 oktober
Anmeld