Hjææælp! Mit bækken :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

StudPsyk

Nessie skriver:

Stakkel.

Det kan gøre SÅ ondt, og det er virkelig ubehageligt når benene ikke vil lystre.

Der er desværre ikke så meget at gøre end at hvile dig de næste dage. Evt. få noget akupunktur eller massage eller lignende, men det er desværre nok begrænset hvor meget det vil hjælpe.

Du kan prøve med 2 Panodiler, og så ellers ligge lige med bækkenet, gerne med en pude mellem benene, så det bliver så lige og stabilt som muligt.

Jeg snublede da jeg var gravid med Daniel, kunne ikke se at fliserne var skæve, og jeg havde det på samme måde som du beskriver. Der gik nogle dage, så blev det bedre igen, men det var hårdt og jeg tudede og troede aldrig det skulle blive bedre

Tak for svaret

Min læge udbyder gratis akupunktur, jeg har bare ikke kommet afsted endnu.. Det er lidt pinligt, men jeg er simpelthen så energiforladt, at det er svært for mig at komme afsted andet end det jeg i forvejen skal med at aflevere og hente Rose.. Og skal helt ned i byen for det. Men jeg burde nok sparke mig selv i røven og komme afsted!

Jeg prøvede at sove med ammepuden mellem benene, det var rart, men til gengæld umuligt at vende sig i sengen med sådan en kæmpefætter Men så fik jeg købt en varmepude fra OBH, som lindrede godt, og L gav mig massage med en varmende massageolie!

Det lyder rigtig grimt det du oplevede - men du har ret! Troede det aldrig blev bedre, men det er det blevet. Er tilbage på det normale smerteniveau nu, hvor jeg trods alt kan gå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Hullabullabulla

Janne T. skriver:

Jeg købte en varmepude, og den lindrede meget! Og et par dage med ro har gjort jeg er tilbage på det "normale" smerteniveau. Ikke specielt spændende, men jeg kan da trods alt gå nu :-) Tak!

Min varmepude er virkelig også blevet min bedste ven her i graviditeten.. Det er utroligt at det kan lindre så meget

Anmeld

8. februar 2013

StudPsyk

Aagaard skriver:

Næste gang skriver du til mig og så kommer jeg og hjælper dig!
Eller kommer forbi og henter dig og vasketøjet så kan du vaske og tørre her hos os!
Din tosse
Du må da ikke smadre dig sådan! Du har jo en mindre krig igen før lillebror kommer ud!

Du er så sød og varm en person Men jeg vil heller ikke trække på andre, jeg tror hele tiden jeg tænker, at det jo ikke er andres "skyld" jeg er gravid (hvilket er en forkert måde at sige det på, for det er jo en positiv ting, at jeg er gravid - men du ved nok hvad jeg mener!) Jeg tror jeg må prøve at se, om tøjvask ikke godt kan strækkes til weekenderne, så L kan slæbe.. Synes bare man har så meget vasketøj med små børn, det er jo tosset!!

Anmeld

8. februar 2013

StudPsyk

Britt88 skriver:

Min varmepude er virkelig også blevet min bedste ven her i graviditeten.. Det er utroligt at det kan lindre så meget

Ja, helt vildt! Jeg kan også huske jeg fik varmepuder på fødegangen da jeg skulle føde min datter, og det var faktisk rigtig rart. Varme er en god ven mod smerte

Anmeld

8. februar 2013

StudPsyk

tarkoflen skriver:

Åh søde, hvor er det bare træls

Jeg tænker, at varme måske kan hjælpe og evt. et par panodiler?

Har du sådan et bælte til at aflaste? Købte selv et i babysam i fredags, fra Anita, det var sat ned til 100 kr. mener normalprisen var 479 kr.

Jeg skal den vej igen i morgen, og kan sagtens smutte op og se, om de har flere og købe et til dig?

Det er det her

http://strutshop.dk/da/undertoj/865-stottebaelte.h tml

Slut med at slæbe alt for meget på Rose og helt og aldeles slut med at slæbe vasketøj!

Rigtig god bedring!

Tak for svaret søde - Nu har jeg jo svaret på det over face, så det er nok overflødigt at svare igen :-) Men jeg er ked af, at du også er begyndt at have noget døj, det tror jeg slet ikke jeg har fået skrevet. Bækkengener er noget fanden har skabt på en RIGTIG dårlig dag. Måske er det for, at man glæder sig endnu mere til barnet kommer ud på den anden side :-)

Anmeld

8. februar 2013

blomst84

Graviditetssvømning i varmtvandsbassin kan virkelig anbefales... Har selv voldsom bækkenløsning og sidder med varmepude hver aften... Men at lave bækken øvelser i vand er guld værd! 

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Janne T. skriver:

Tak for svaret søde - Nu har jeg jo svaret på det over face, så det er nok overflødigt at svare igen :-) Men jeg er ked af, at du også er begyndt at have noget døj, det tror jeg slet ikke jeg har fået skrevet. Bækkengener er noget fanden har skabt på en RIGTIG dårlig dag. Måske er det for, at man glæder sig endnu mere til barnet kommer ud på den anden side :-)

Ja det er noget fanden har skabt! Ringer og melder mig til svømning på onsdag og så har jeg tænkt, at jeg vil et smut til akupunktør, for læste lige om en, der virkelig havde fået hjælp af det

Anmeld

10. februar 2013

Nessie

Janne T. skriver:

Tak for svaret

Min læge udbyder gratis akupunktur, jeg har bare ikke kommet afsted endnu.. Det er lidt pinligt, men jeg er simpelthen så energiforladt, at det er svært for mig at komme afsted andet end det jeg i forvejen skal med at aflevere og hente Rose.. Og skal helt ned i byen for det. Men jeg burde nok sparke mig selv i røven og komme afsted!

Jeg prøvede at sove med ammepuden mellem benene, det var rart, men til gengæld umuligt at vende sig i sengen med sådan en kæmpefætter Men så fik jeg købt en varmepude fra OBH, som lindrede godt, og L gav mig massage med en varmende massageolie!

Det lyder rigtig grimt det du oplevede - men du har ret! Troede det aldrig blev bedre, men det er det blevet. Er tilbage på det normale smerteniveau nu, hvor jeg trods alt kan gå!

Tror bestemt du vil have godt af at komme afsted. Det er altid nemmere når man har en fast aftale, så bliver man jo NØDT til at slæbe sig ud af døren.

Jeg tog en gammel hovedpude og klippede midt over, og det virkede rigtig godt. Så havde jeg to lange "pølser", og den/dem kunne jeg snildt vende mig rundt i sengen med. Var lidt akavet i starten, men det vænner man sig til

Det var bestemt ikke rart, og siden da var jeg meget forsigtig med at gå på lettere ujævne fortov, kunne intet se for maven, og kunne heller ikke løfte fødderne ret højt. Jeg har virkelig været et yndigt syn, når jeg trissede rundt udenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.