Nessie skriver:
Stakkel.
Det kan gøre SÅ ondt, og det er virkelig ubehageligt når benene ikke vil lystre.
Der er desværre ikke så meget at gøre end at hvile dig de næste dage. Evt. få noget akupunktur eller massage eller lignende, men det er desværre nok begrænset hvor meget det vil hjælpe.
Du kan prøve med 2 Panodiler, og så ellers ligge lige med bækkenet, gerne med en pude mellem benene, så det bliver så lige og stabilt som muligt.
Jeg snublede da jeg var gravid med Daniel, kunne ikke se at fliserne var skæve, og jeg havde det på samme måde som du beskriver. Der gik nogle dage, så blev det bedre igen, men det var hårdt og jeg tudede og troede aldrig det skulle blive bedre

Tak for svaret

Min læge udbyder gratis akupunktur, jeg har bare ikke kommet afsted endnu.. Det er lidt pinligt, men jeg er simpelthen så energiforladt, at det er svært for mig at komme afsted andet end det jeg i forvejen skal med at aflevere og hente Rose.. Og skal helt ned i byen for det. Men jeg burde nok sparke mig selv i røven og komme afsted!
Jeg prøvede at sove med ammepuden mellem benene, det var rart, men til gengæld umuligt at vende sig i sengen med sådan en kæmpefætter

Men så fik jeg købt en varmepude fra OBH, som lindrede godt, og L gav mig massage med en varmende massageolie!
Det lyder rigtig grimt det du oplevede - men du har ret! Troede det aldrig blev bedre, men det er det blevet. Er tilbage på det normale smerteniveau nu, hvor jeg trods alt kan gå!
Anmeld