Hvad kan man gøre lige nu og her når ens bækken kokser fuldstændig?
Jeg har været dum! MEGET dum!!! Jeg har lige haft 2 uger hjemme med Rose, fordi hun har været syg. Vi har ikke en gang været ude pga hendes lungebetændelse. Og jeg har haft det sååå godt i mit bækken! Jeg døjer jo normalt med meget voldsomme smerter, og har BL, men de der to uger var så fantastiske, at jeg nærmest ikke havde ondt, var et helt nyt menneske!
Rimelig dumt og naivt tænkte jeg nok lidt, at så gik det bare bedre, og det var super! Denne uge er hverdagen startet igen... Og jeg afleverer og henter Rose, da L har praktik i Randers nu. Og jeg tager ganske vist bussen begge veje begge ture, men i går aftes havde jeg alligevel SÅ ondt i mit bækken og ryg. Måtte gå ind og lægge mig i sengen, imens vi ellers var ved at spise til aften

Jeg går jo kun til og fra bussen, men har løftet en del på Rose, fordi hun er så frustreret for tiden (skal til ørelæge torsdag) og bare vil op..
Og i dag har jeg jo så været idiot!! Ja, jeg har da vasket tøj. SELV. Fordi L kom alt for sent hjem, vi SKULLE vaske og kun den ene tid passede! Så har slæbt vasketøj OG Rose op og ned fra 2. sal adskillige gange, jeg har gået og hængt til tørre mv.. Og hvordan har jeg det lige nu?
Jeg har så ondt i mit bækken, at jeg faktisk stort set ikke kan gå! Har aldrig oplevet det så voldsomt før

Jeg kan ikke sidde eller ligge på nogen måde hvor det ikke gør ondt. Det er hele mit bækken, og det stråler op i lænden og ned på lårene. Er fuldstændig grædefærdig! Jeg ved godt jeg ikke burde have vasket tøj, vi skulle have ventet til weekenden, L vil hjertens gerne hjælpe... Men der var bare så meget, jeg manglede tøj, og vores sengetøj trængte virkelig

Hvad skal jeg gøre? Det er så SYGT smertefuldt! Det er virkelig slemt, når man ikke kan gå! Er nødt til konstant at støtte mig op af noget.. Jeg har taget et laaaaangt vaaaarmt bad, men det lindrede kun ganske kort. Vi har ingen varmepude...