Hvad ville i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Loa

Anonym skriver:

Vi skal på ferie snart.!!! jeg havde håbet tabe mig så jeg kunne have det rigtig godt på vores badeferie!! men altså der har været så meget modgang og jeg har bare ikke haft overskuddet.. så jeg vejer 83 kg..  hvad ville i tænke hvis i så en bade i badedragt som var som mig  gider næsten ikke afsted længere 

Ej det ville jeg da overhovedet ikke skænke en tanke.....
Tværtimod vil jeg da langt hellere se almindelige kvinder derude på stranden end modeller
Det er jo de færreste af os der ser sådan ud alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Tusind tak for svar! Tror du den her vil være god?
http://www.ellos.dk/ellos-fresh-spirit/badedragt/323425?N=1z141n1Z1z141y9&Nao=1

ja helt bestemt den gemmer lidt mave og lår

Anmeld

6. februar 2013

MorDk

Anonym skriver:

Tusind tak skal du have.. ja gør folk nok.. og det vigtigste er jo jeg hygger med min datter og har det sjovt i vandet med hende..
Tror du den her vil være god når man har lidt ekstra?
http://www.ellos.dk/ellos-fresh-spirit/badedragt/323425?N=1z141n1Z1z141y9&Nao=1

Det skal jeg ikke kunne sige....

Anmeld

6. februar 2013

Benjamins'mor

Det ville jeg slet ikke tænke over.

Anmeld

6. februar 2013

Kay

Anonym skriver:

Årh  Jamen du jo også højere end jeg.. jeg er 170.. 

jo men 8 cm gør det ik ud for over 20 killo

Anmeld

6. februar 2013

Frk. Himmelblå

Vi skal på ferie snart.!!! jeg havde håbet tabe mig så jeg kunne have det rigtig godt på vores badeferie!! men altså der har været så meget modgang og jeg har bare ikke haft overskuddet.. så jeg vejer 83 kg..  hvad ville i tænke hvis i så en bade i badedragt som var som mig  gider næsten ikke afsted længere 

Jeg siger: Hvorfor badedragt? Vil du ikke have lidt farve på maven?
På med bikinien, lady!

Og du kan sagtens nå at tone dig lidt, inden din ferie begynder. Det tager såmænd bare få dage at få hul på det.
Drop kulhydrater, drik masser af vand og fjol rundt derhjemme med at lave styrke-øvelser som at stå på et ben, når du ellers bare ville stå almindeligt. Når du har stået på et ben et par dage, er din balance allerede MEGET bedre, og du kan nu begynde at lave stræk/bøj i benene mens du står på et ben. Det strammer op om balder og lår og øger blodtilførsel, så citrus-huden får lidt modstand.
Når du går rundt, så tænk på, at din navle skal sidde oppe under hagen - det kan den ikke, men når du forsøger at skabe den fornemmelse af navle-løft, så samler du sammen på mavemusklerne. - Det toner også!
You can do it, - du har jo egentlige bare magelighedsproblemer med dine sølle 83 kg ;-)

Og hvad angår dit sp: Jeg ville ikke tænke en dyt, hvis jeg så dig. Lige med undtagelse af, hvis du gemte dig i en kæmpe badedragt og lignede en stor undskyldning for dig selv, - så ville jeg nok lægge mærke til dig og måske få en smule ondt af dig - en kvinde, der slet ikke under sig selv den kærlighed, hun fortjener.
:-)

Anmeld

6. februar 2013

Leyla94

Anonym skriver:

Jeg havde det også på samme måde sidste år, men manden sagde så at jeg skulle være ligeglad med hvad folk sagde og om de kiggede. Jeg har lidt fedt på kroppen, men kun på maven, tager ikke på andre steder. Også synes jeg virkelig at den badedragt du er interreseret i ville passe mig godt, for det er sådan noget jeg kan lide, men der findes en masse der ligner den..Og i år, eller næste år ved ikke hvornår vi igen rejser  så vil jeg ihvertfald købe sådan en. Jeg er ikke til bikini
Så mit råd, køb den hvis du kan lide den og og vil føle dig behagelig i den..Og tænkt ikke på andre, tænk på dig selv. Tro mig vi vejer det samme og vær glad/tilfreds for din krop

Smutter ikke uden at give dig et 

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg er 170 høj.. Tusind tak for dit svar.. det så dejlig at høre at så mange bare siger go for it..  

Jeg er 169 og vejer 80 kg. er ingen topmodel i badedragt, men har det fint med min krop og hvis andre ikke har det, så er det deres problem!

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

Kay skriver:

nej 83 ville være tæt på normal vægtig for mig med en højde på 178... højden har meget at sige...

Lige præcis. Hun er 170 høj, så det er ikke meget overvægtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.