Vi skal på ferie snart.!!! jeg havde håbet tabe mig så jeg kunne have det rigtig godt på vores badeferie!! men altså der har været så meget modgang og jeg har bare ikke haft overskuddet.. så jeg vejer 83 kg..
hvad ville i tænke hvis i så en bade i badedragt som var som mig
gider næsten ikke afsted længere 
Jeg siger: Hvorfor badedragt? Vil du ikke have lidt farve på maven?
På med bikinien, lady!
Og du kan sagtens nå at tone dig lidt, inden din ferie begynder. Det tager såmænd bare få dage at få hul på det.
Drop kulhydrater, drik masser af vand og fjol rundt derhjemme med at lave styrke-øvelser som at stå på et ben, når du ellers bare ville stå almindeligt. Når du har stået på et ben et par dage, er din balance allerede MEGET bedre, og du kan nu begynde at lave stræk/bøj i benene mens du står på et ben. Det strammer op om balder og lår og øger blodtilførsel, så citrus-huden får lidt modstand.
Når du går rundt, så tænk på, at din navle skal sidde oppe under hagen - det kan den ikke, men når du forsøger at skabe den fornemmelse af navle-løft, så samler du sammen på mavemusklerne. - Det toner også!
You can do it, - du har jo egentlige bare magelighedsproblemer med dine sølle 83 kg ;-)
Og hvad angår dit sp: Jeg ville ikke tænke en dyt, hvis jeg så dig. Lige med undtagelse af, hvis du gemte dig i en kæmpe badedragt og lignede en stor undskyldning for dig selv, - så ville jeg nok lægge mærke til dig og måske få en smule ondt af dig - en kvinde, der slet ikke under sig selv den kærlighed, hun fortjener.
:-)
Anmeld