Hvad ville i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Vi skal på ferie snart.!!! jeg havde håbet tabe mig så jeg kunne have det rigtig godt på vores badeferie!! men altså der har været så meget modgang og jeg har bare ikke haft overskuddet.. så jeg vejer 83 kg..  hvad ville i tænke hvis i så en bade i badedragt som var som mig  gider næsten ikke afsted længere 

Nu ved jeg ikke hvor høj du er, men 83 kg. lyder umiddelbart ikke af det vilde Jeg er selv overvægtig som så mange andre, så jeg tænker ikke over, hvordan folk er ud. Nyd ferien og tænk ikke på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

TeamRocket

Vejer selv 81 og jo det er da for meget, men jeg synes selv jeg er lækker i badetøj. Og ærligtalt, så har jeg da set folk i badetøj der nok har vejet over 100 kg, men hvad så? Overvægtige skal jo også på ferie og de er hverken mere eller mindre værd end tynde mennesker så jeg tænker ikke noget grimt om nogle :-)

Anmeld

5. februar 2013

Kay

ville tænke nøj hun har den vægt jeg gerne ville ha... imens jeg sad i strandkanten og lignede en strandet hval (109,5 kg. her)

Anmeld

5. februar 2013

Kay

Baagøe skriver:

Nu ved jeg ikke hvor høj du er, men 83 kg. lyder umiddelbart ikke af det vilde Jeg er selv overvægtig som så mange andre, så jeg tænker ikke over, hvordan folk er ud. Nyd ferien og tænk ikke på det

nej 83 ville være tæt på normal vægtig for mig med en højde på 178... højden har meget at sige...

Anmeld

6. februar 2013

hesøth

Anonym skriver:

Vi skal på ferie snart.!!! jeg havde håbet tabe mig så jeg kunne have det rigtig godt på vores badeferie!! men altså der har været så meget modgang og jeg har bare ikke haft overskuddet.. så jeg vejer 83 kg..  hvad ville i tænke hvis i så en bade i badedragt som var som mig  gider næsten ikke afsted længere 

Hold nu da op. Afsted med dig og i baljen. Hyg dig på din ferie!!

Der er masser der vejer meget mere.....bl.a. mig selv

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg er 170 høj.. Tusind tak for dit svar.. det så dejlig at høre at så mange bare siger go for it..  

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ville ikk tænke en fis Jeg vejer selv 83 ca Og jeg ville selv rende rundt i bikni, og være hamrende ligeglad med hvad andre tænker Hvis de har et problem kan de sku glo den anden vej

Ja sådan burde jeg også have det!! Men altså kan ikke rigtig tænke sådan.. mit selvværd er så lavt!  Men må prøve om jeg ikke kan!! Tusind tak for svar! 

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Hold nu da op. Afsted med dig og i baljen. Hyg dig på din ferie!!

Der er masser der vejer meget mere.....bl.a. mig selv

Tusind tak!  Ja er der helt sikkert.. men mit selvværd er bare så lavt 

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ville tænke nøj hun har den vægt jeg gerne ville ha... imens jeg sad i strandkanten og lignede en strandet hval (109,5 kg. her)

Årh  Jamen du jo også højere end jeg.. jeg er 170.. 

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Vejer selv 81 og jo det er da for meget, men jeg synes selv jeg er lækker i badetøj. Og ærligtalt, så har jeg da set folk i badetøj der nok har vejet over 100 kg, men hvad så? Overvægtige skal jo også på ferie og de er hverken mere eller mindre værd end tynde mennesker så jeg tænker ikke noget grimt om nogle :-)

Du har så meget ret!!  Men det mere når man selv synes så dårlig om sig selv.. så tænker man også andre tænker sådan.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.