Hvad ville i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
38 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Anonym trådstarter

Vi skal på ferie snart.!!! jeg havde håbet tabe mig så jeg kunne have det rigtig godt på vores badeferie!! men altså der har været så meget modgang og jeg har bare ikke haft overskuddet.. så jeg vejer 83 kg..  hvad ville i tænke hvis i så en bade i badedragt som var som mig  gider næsten ikke afsted længere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Vi skal på ferie snart.!!! jeg havde håbet tabe mig så jeg kunne have det rigtig godt på vores badeferie!! men altså der har været så meget modgang og jeg har bare ikke haft overskuddet.. så jeg vejer 83 kg..  hvad ville i tænke hvis i så en bade i badedragt som var som mig  gider næsten ikke afsted længere 

Det ville jeg slet ikke skænke en tanke, helt ærligt.
Der er mange der er meget større end dig. Og dem lægger jeg heller ikke mærke til

Så bare go for it

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Der er mange der er meget større end dig. Og dem lægger jeg heller ikke mærke til

Så bare go for it

Årh er det rigtig?? Tusind tak!!!! 

Anmeld

5. februar 2013

B&J

Hold da op en kvinde med former er så smukke det må du da slet ikke skrive og der er jo mange der er meget større ind dig helt sikkert...

så du skal på badeferie

Anmeld

5. februar 2013

MorDk

Alle mennesker er forskellige og når jeg er afsted på ferie render jeg i min egen verden! Det gør de fleste - NYD din ferie og SK*D på hvad andre tænker og mener... (Jeg ved det kan være svært)

God Ferie ♥

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

o1Mutte skriver:

Så bare go for it

Enig her 

Jeg bader altid i shorst og så en top eller t-shirt , det kunne du også gøre hvis det er bedre for dig 

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Der er da mange, som er meget større end dig, der gladeligt hopper i en bikini, så giv du den bare gas! Find noget badetøj, som du har det godt i og nyd din ferie

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Årh er det rigtig?? Tusind tak!!!! 

Jeps Jeg går som regel i min egen lille verden Og tvivler på at der går nogen rundt, og lurer efter de lidt større kvinder for at tænke dårligt om dem. Så har man i hvert fald alt for lidt indhold i sit liv

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak.. håber dem på stranden og ved poolen tænker som jer  

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Tror i den her vil gøre sig godt når man har lidt ekstra??
http://www.ellos.dk/ellos-fresh-spirit/badedragt/323425?N=1z141n1Z1z141y9&Nao=1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.