Har du født på Skejby..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

pastry26

Baby2påvej skriver:

Jeg fødte 22:11 og vi kom på hotellet kl 02
Jeg fik en epi, så skulle tisse først

Okay, så det kommer lidt an på ens fødselsforløb - men skal nok som udgangspunkt regne med et par timer.. 

Havde du en oplevelse af god personale kontakt generelt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

ej hvor er det vildt! hos os kom der ingen, med mindre vi ringede, heller ikke selvom de vidste vi havde problemer men ja, det kan vist kun blive bedre. man har jo også en anden viden og erfaring anden gang!

Øv altså. Men om dagen passede vi også os selv, men jeg hang i røret med det samme jeg ikke kunne fatte at ligge hende til, og så stod hun der med to studerende

Anmeld

5. februar 2013

pastry26

Janne T. skriver:

ja det er det altså måske er det i virkeligheden en 3-4 timer. i skal lige komme jer, prøve at lægge barnet til, og barnet skal måles og vejes

altså vores oplevelse var, at vi selv skulle ringe, hvis vi havde behov for hjælp. de holdt en af dagene et lille oplæg ude i et fællesrum om de første dage hjemme for os og andre forældrepar, men ellers skulle vi selv tage kontakt.

Er ikke nervøs sådan generelt, men det er første gang jeg føder, så man håber jo på lidt hjælp hvis man får brug for det..

Det der forældremøde, måske de har ændret det nu fødselsforbetedelsen er genetableret.. ? tænker umiddelbart at jeg hellere vil være sammen med baby end at attende et møde..  Men selvfølgelig hvis man har brug for hjælp, kan det være en god ide.

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

pastry26 skriver:

Okay, så det kommer lidt an på ens fødselsforløb - men skal nok som udgangspunkt regne med et par timer.. 

Havde du en oplevelse af god personale kontakt generelt?

Havde en meget positiv oplevelse derude. Men vi havde heller ikke et stort behov fordi vores datter bare sov og spiste når hun blev lagt til.

Men vi brugte personalet når vi havde behov.

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

pastry26 skriver:

Er ikke nervøs sådan generelt, men det er første gang jeg føder, så man håber jo på lidt hjælp hvis man får brug for det..

Det der forældremøde, måske de har ændret det nu fødselsforbetedelsen er genetableret.. ? tænker umiddelbart at jeg hellere vil være sammen med baby end at attende et møde..  Men selvfølgelig hvis man har brug for hjælp, kan det være en god ide.

det ved jeg ikke, det handlede jo mere om hvordan vi skulle gøre når vi kom hjem med navlestump og bad og sådan jeg synes det var fint, og det var kun en halv time. det var ganske afslappende i lænestole, og der var kun en enkelt mor ud over os, så det var ikke noget med sådan et stormøde med hårde stole :p

Anmeld

5. februar 2013

pastry26

Janne T. skriver:

det ved jeg ikke, det handlede jo mere om hvordan vi skulle gøre når vi kom hjem med navlestump og bad og sådan jeg synes det var fint, og det var kun en halv time. det var ganske afslappende i lænestole, og der var kun en enkelt mor ud over os, så det var ikke noget med sådan et stormøde med hårde stole :p

Haha ej ok det gav et lidt andet indtryk  Det kan man nok overkomme!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.