Har du født på Skejby..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

haha det havde vi slet ikke overskud til. og det var total bandlyst at tage mad med ind, åbenbart fordi de oplevede nogle ikke ryddede op efter sig så værelserne blev en svinesti.

Det anede jeg slet ikke. Vi synes det var for dyrt at købe mad der til farmand, så derfor hentede han sandwich

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

StudPsyk

pastry26 skriver:

Tak for svar! Det lyder umiddelbart ikke dom nogen særlig rar oplevelse!! Håber du får et bedre forløb her anden gang!  Hvornår bliver man overført til patienthotellet normalt, når man er førstegangsfødende? 

tak skal du have jamen hvis alt er forløbet planmæssigt vil jeg tro efter nogle timer. jeg er ikke sikker, vi lå der i 7 timer fordi vi skulle vente på en børnelæge

Anmeld

5. februar 2013

pastry26

Baby2påvej skriver:

Fødte der i okt 2010

Der er bind og bleer, samt baby tøj til bebs i kan låne.
Samtidig får du nok en skylle flaske til hvis du revner for neden.

Patienthotellet er fint nok, lidt lydt, men der er seng til mor og sovesofa til far, samt den der seng til baby.

Der er håndklæder så det behøver i heller ikke medbringe

Åh godt du sagde det med håndklæderne..er blevet lidt mere klog på hvad jeg vil putte i tasken nu, tak! 

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Det anede jeg slet ikke. Vi synes det var for dyrt at købe mad der til farmand, så derfor hentede han sandwich

bliver så trist når jeg læser sådan noget, fordi jeg er vildt misundelig! tænk at det går så dejligt manden bare kan gøre det.. hun skreg jo konstant og intet fungerede, så vi forlod slet ikke værelset andet end for at spise :s

Anmeld

5. februar 2013

pastry26

Janne T. skriver:

tak skal du have jamen hvis alt er forløbet planmæssigt vil jeg tro efter nogle timer. jeg er ikke sikker, vi lå der i 7 timer fordi vi skulle vente på en børnelæge

Uh det var godt nok hurtigt man får lov til at være "alene". Hvordan er det med personale i løbet af dagen - kommer der en sygeplejerske og tjekker ind imellem?

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

bliver så trist når jeg læser sådan noget, fordi jeg er vildt misundelig! tænk at det går så dejligt manden bare kan gøre det.. hun skreg jo konstant og intet fungerede, så vi forlod slet ikke værelset andet end for at spise :s

Vi havde det altså også syyyygt nemt med en baby der bare sov.
Jeg håber virkelig du/i får en bedre oplevelse denne gang, for vi kom jo på hotellet kl 02 og hende Jm/spl. Kom mange gang i løbet af natten morgenen og snakkede, fortalte omkring tingene og så videre. Så synes det er synd i har haft sådan en streng oplevelse.

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

pastry26 skriver:

Tak for svar! Det lyder umiddelbart ikke dom nogen særlig rar oplevelse!! Håber du får et bedre forløb her anden gang!  Hvornår bliver man overført til patienthotellet normalt, når man er førstegangsfødende? 

Jeg fødte 22:11 og vi kom på hotellet kl 02
Jeg fik en epi, så skulle tisse først

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

pastry26 skriver:

Jeg fødte 22:11 og vi kom på hotellet kl 02
Jeg fik en epi, så skulle tisse først

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

pastry26 skriver:

Uh det var godt nok hurtigt man får lov til at være "alene". Hvordan er det med personale i løbet af dagen - kommer der en sygeplejerske og tjekker ind imellem?

ja det er det altså måske er det i virkeligheden en 3-4 timer. i skal lige komme jer, prøve at lægge barnet til, og barnet skal måles og vejes

altså vores oplevelse var, at vi selv skulle ringe, hvis vi havde behov for hjælp. de holdt en af dagene et lille oplæg ude i et fællesrum om de første dage hjemme for os og andre forældrepar, men ellers skulle vi selv tage kontakt.

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Vi havde det altså også syyyygt nemt med en baby der bare sov.
Jeg håber virkelig du/i får en bedre oplevelse denne gang, for vi kom jo på hotellet kl 02 og hende Jm/spl. Kom mange gang i løbet af natten morgenen og snakkede, fortalte omkring tingene og så videre. Så synes det er synd i har haft sådan en streng oplevelse.

ej hvor er det vildt! hos os kom der ingen, med mindre vi ringede, heller ikke selvom de vidste vi havde problemer men ja, det kan vist kun blive bedre. man har jo også en anden viden og erfaring anden gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.