Har du født på Skejby..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.498 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

pastry26

.. Så kan du måske være behjælpelig med at svare på et par spørgsmål 

1: Er der store bind til rådighed efter fødslen, eller skal man selv købe nogen? I så fald hvilket mærke er godt??

2: Jeg har selvfølgelig tænkt mig at medbringe tøj til baby, men hvor meget? Får han hospitalstøj på så længe vi er indlagt?

3: Hvordan er patienthotellet?

Hvis du har et rigtigt godt råd ang ting man skal medbringe når fødslen går igang, eller bare et generelt råd modtages det gerne!! TAK

Hilsen Pastry 35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

MHB

Jeg følger lige med

Maja 29+6

Anmeld

5. februar 2013

pastry26

MHB skriver:

Jeg følger lige med

Maja 29+6

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

pastry26 skriver:

1: Er der store bind til rådighed efter fødslen, eller skal man selv købe nogen? I så fald hvilket mærke er godt??

2: Jeg har selvfølgelig tænkt mig at medbringe tøj til baby, men hvor meget? Får han hospitalstøj på så længe vi er indlagt?

Hvis du har et rigtigt godt råd ang ting man skal medbringe når fødslen går igang, eller bare et generelt råd modtages det gerne!! TAK

Hilsen Pastry 35+3

ja, der er bind både på fødestuen og patienthotellet. både almindelige og de store. der er også både tøj til baby, og hospitalsskjorter til dig, samt bleer.

du bestemmes selv om barnet skal have sygehustøj på eller jeres eget

patienthotellet er nok fint nok, hvis det bare kører, men jeg havde en dårlig oplevelse. amningen ville ikke køre, men vi fik med det samme at vide vi helst ikke skulle ringe efter hjalp om natten. så vi følte os meget usikre. de sagde alle noget forskelligt og modsagde hinanden, så de egentlig bare gjorde ondt værre med amning.

man må ikke spise på værelserne. vi nærmest tiggede og bad, fordi Rose skreg konstant, men nej, vi måtte kun spise i restauranten.

de sagde man ikke blev sendt hjem hvis man ikke var klar. vi sagde vi ikke var klar pga. amningen, men så var de ligeglade og smed os hjem alligevel. et kæmpe svigt.

så ja, jeg synes det var noget lort, men har man ikke behov for hjælp er det nok fint har fået lov at blive nogle dage her anden gang pga mit ammeforløb, og jeg har aftalt med min jm jeg skal på barselsgangen pga. min dårlige oplevelser af hotellet.

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

pastry26 skriver:

Hilsen Pastry 35+3

Fødte der i okt 2010

Der er bind og bleer, samt baby tøj til bebs i kan låne.
Samtidig får du nok en skylle flaske til hvis du revner for neden.

Patienthotellet er fint nok, lidt lydt, men der er seng til mor og sovesofa til far, samt den der seng til baby.

Der er håndklæder så det behøver i heller ikke medbringe

Anmeld

5. februar 2013

Clotte

De store bind ligger til fri benyttelse :-)

Alt tøj vi brugte til Cassandra mens vi var indlagt var sygehusets, min svogers søn var indlagt i lang tid og havde også under opholdet sygehusets tøj på :-)

Patienthotellet kender jeg desværre ikke noget til :-)

Clotte

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

men ellers vil jeg sige, at jeg havde en vidunderlig oplevelse af selve det at føde der de er meget søde og kompetente, så det kan du glæde dig til! og så kan jeg jo have været uheldig med min oplevelse af hotellet

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

ja, der er bind både på fødestuen og patienthotellet. både almindelige og de store. der er også både tøj til baby, og hospitalsskjorter til dig, samt bleer.

patienthotellet er nok fint nok, hvis det bare kører, men jeg havde en dårlig oplevelse. amningen ville ikke køre, men vi fik med det samme at vide vi helst ikke skulle ringe efter hjalp om natten. så vi følte os meget usikre. de sagde alle noget forskelligt og modsagde hinanden, så de egentlig bare gjorde ondt værre med amning.

man må ikke spise på værelserne. vi nærmest tiggede og bad, fordi Rose skreg konstant, men nej, vi måtte kun spise i restauranten.

de sagde man ikke blev sendt hjem hvis man ikke var klar. vi sagde vi ikke var klar pga. amningen, men så var de ligeglade og smed os hjem alligevel. et kæmpe svigt.

så ja, jeg synes det var noget lort, men har man ikke behov for hjælp er det nok fint har fået lov at blive nogle dage her anden gang pga mit ammeforløb, og jeg har aftalt med min jm jeg skal på barselsgangen pga. min dårlige oplevelser af hotellet.

Uha, vi hentede mad udefra og spiste på værelset fordi vi ikke gad aftensmaden

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Uha, vi hentede mad udefra og spiste på værelset fordi vi ikke gad aftensmaden

haha det havde vi slet ikke overskud til. og det var total bandlyst at tage mad med ind, åbenbart fordi de oplevede nogle ikke ryddede op efter sig så værelserne blev en svinesti.

Anmeld

5. februar 2013

pastry26

Janne T. skriver:

Tak for svar! Det lyder umiddelbart ikke dom nogen særlig rar oplevelse!! Håber du får et bedre forløb her anden gang!  Hvornår bliver man overført til patienthotellet normalt, når man er førstegangsfødende? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.