pastry26 skriver:
.. Så kan du måske være behjælpelig med at svare på et par spørgsmål 
1: Er der store bind til rådighed efter fødslen, eller skal man selv købe nogen? I så fald hvilket mærke er godt??
2: Jeg har selvfølgelig tænkt mig at medbringe tøj til baby, men hvor meget? Får han hospitalstøj på så længe vi er indlagt?
3: Hvordan er patienthotellet?
Hvis du har et rigtigt godt råd ang ting man skal medbringe når fødslen går igang, eller bare et generelt råd modtages det gerne!! TAK
Hilsen Pastry 35+3
ja, der er bind

både på fødestuen og patienthotellet. både almindelige og de store. der er også både tøj til baby, og hospitalsskjorter til dig, samt bleer.
du bestemmes selv om barnet skal have sygehustøj på eller jeres eget

patienthotellet er nok fint nok, hvis det bare kører, men jeg havde en dårlig oplevelse. amningen ville ikke køre, men vi fik med det samme at vide vi helst ikke skulle ringe efter hjalp om natten. så vi følte os meget usikre. de sagde alle noget forskelligt og modsagde hinanden, så de egentlig bare gjorde ondt værre med amning.
man må ikke spise på værelserne. vi nærmest tiggede og bad, fordi Rose skreg konstant, men nej, vi måtte kun spise i restauranten.
de sagde man ikke blev sendt hjem hvis man ikke var klar. vi sagde vi ikke var klar pga. amningen, men så var de ligeglade og smed os hjem alligevel. et kæmpe svigt.
så ja, jeg synes det var noget lort, men har man ikke behov for hjælp er det nok fint

har fået lov at blive nogle dage her anden gang pga mit ammeforløb, og jeg har aftalt med min jm jeg skal på barselsgangen pga. min dårlige oplevelser af hotellet.