Eksperthjælp: Min mand har fået.... det er skrækkeligt at se på......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Charlotte Grumme

"Min mand har fået.... det er skrækkeligt at se på......"

Hej Charlotte. 1000 tak for dit svar. Min mand har fået åre knuder han har haft dem i to år nu. Synes de er så skrækkelige at se på.. Det som om de irritere mig at min mand har åre knuder men han kan jo ikke gøre for han har fået dem. Der er nok mange i dk der lider af åre knuder i starten var jeg helt ude af den. Trode jeg mistede min mand - på grund af de åre knuder. Jeg sendte ham en Sms besked i går - bare kort at han måtte ha en god dag. Da han kom hjem sagde han tak for den besked. Tror han Blev glad . Jeg synes livet er fantastisk - så jeg er nok lidt bange for at jeg eller min mand skulle blive ramt af en sygdom - og hvor man så ikke kan leve livet - elske hinanden som vi gør. Ha et liv sammen. Ser frem at høre fra dig :-)

Charlottes svar

Kære Du
Jeg er en smule i tvivl om hvad du egentligt spørger mig om, men jeg vil gerne give dig en kommentar på dit brev.
Vi mennesker forandre os igennem livet, vi bliver ældre, huden bliver slappere, håret gråner, konditionen bliver dårligere og måske tilstøder der også sygdomme til. Man kan få åreknuder, man kan få kræft, man kan få …. Ja listen er jo lang. Man kan vælge at se på det ydre og frastødes og ækles over forandringerne, eller man kan fokusere på det indre og glædes over at den man elsker er ved ens side. Ingen af os ved hvor lange vi har hinanden, så det gælder om at nyde hver dag sammen, ønske hinanden en god dag, ønske hinanden velkommen hjem,. Gøre hver eneste dag til en dejlig dag for sin kæreste, kun derigennem får man et godt liv. Om det så bliver kort eller langt, ved ingen, men der er heller ingen der har sagt at et kort liv ikke kan være vidunderligt.
Gå ind og se den vidunderlige franske film Amour, den vil sætte smukke tanker i gang i dig.
Jeg håber du kan bruge min kommentar, ellers er du naturligvis velkommen til at skrive igen, varme hilsner Charlotte, www.grumme.dk

En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.

Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.