kan ikke være glad på andres vegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

o1Mutte

baby012 skriver:

Hvor længe har i prøvet ?  

kan sagtens forstå det må være hårdt har selv en veninde som ikke har ville snakke til mig efter jeg blev gravid med den første.. men det er jo også svært når de har prøvet i fem år, og vupti , så bliver jeg gravid to gange med meget kort afstand (13 måneder imellem børnene) og begge gange på trods af prævention .. 

Kan sagtens forstå det må være super hårdt .. 

Håber i snart får de to magiske streger 

Ej det var ikke særligt pænt af hende

Kunne aldrig finde på at droppe en veninde bare fordi hun bliver gravid før mig. Så havde jeg sgu ikke mange tilbage
Det er jo ligesom ikke DERES skyld at JEG ikke bliver gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

baby012

o1Mutte skriver:

Ej det var ikke særligt pænt af hende

Kunne aldrig finde på at droppe en veninde bare fordi hun bliver gravid før mig. Så havde jeg sgu ikke mange tilbage
Det er jo ligesom ikke DERES skyld at JEG ikke bliver gravid

Nej men jeg kan godt forstå hende.. 

De står jo i en situation hvor det påvirker hende så meget at de ikke har børn, at hun ikke vil se film med børn.. Så hun er slemt påvirket desværre  

har egentlig ikke venner uden børn nu jeg tænker over det 

Anmeld

5. februar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg tror de fleste af os her inde kan nikke genkendende til den følelse  Op med humøret, det skal nok komme

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

baby012 skriver:

Nej men jeg kan godt forstå hende.. 

De står jo i en situation hvor det påvirker hende så meget at de ikke har børn, at hun ikke vil se film med børn.. Så hun er slemt påvirket desværre  

har egentlig ikke venner uden børn nu jeg tænker over det 

Jeg kan mærke at det går mig mere og mere på.
Især når jeg høre om nogen der får aborter. Det rammer :/
Men det er heller ikke pænt at tænke ''ondt'' om andre på den måde, da de jo gør det der er bedst for dem.
Men holder det i mig, og snakker med min mand om det, så plejer det at gå

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

Jeg kan sagtens følge dig - Har det på samme måde

Øv, ikke spor sjovt..

Anmeld

22. februar 2013

lille-fisen

Kender det helt sikkert! Det kan være rigtigt svært at være glad på sine veninders vegne når de alle bliver gravide en efter en. Logisk set har deres graviditet jo ikke noget gøre med at man ikke selv er det eller har udsigt til det.men det minder en om det brændende ønske man har, som man føler aldrig kommer til at ske

jeg viser ikke mine veninder det - jeg elsker jo på den anden side også af snakke om deres graviditet med dem. Det er total selvpineri!

men vil nu også sige at et par stykker af dem er rigtigt gode til at forstå hvordan det er og det er rart 

Anmeld

22. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Maja88 skriver:

bare rolig.. du er kun 20... det skal nok komme

Det kan godt være hun 'kun' er 20 det er jeg osse selv og vi har prøvet 1 1/2år nu og vis man føler sig klar er det den mest iarterne kommentar folk kan komme med....

Anmeld

22. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Brunette-92 skriver:

Kender i det?
Der dukker scanings billeder op på facebook og det eneste man tænker er: ALLE ER GRAVID, JEG BLIVER DET ALDRIG :-(

Forstår dig ude mærket godt er selv 20år og vi har prøvet i 1 1/2år nu og det er bare ekstram hårdt min facebook er osse bare klistert til med babyer nu der er 3 der er gravide og 5der næsten lige har født og kan virkelig ikke være glad på deres vejne man får slet ikke lyst til at gå der ind. Og så er der osse lige kommet 3nye i familien og 1 på vej krysser for det snart bliver vores tur

Anmeld

11. april 2013

Brunette-92

Vi prøver ikke at blive gravide, men hvis det skete, så ville det være et ønske barn

Jeg har mange veninder, som enten er gravide eller har børn og kunne aldrig finde på at svigte dem.

Har ikke haft mens i længe nu, pga jeg er stoppet på p-piller, fordi min krop ikke kunne tåle det mere, så udsigten til et barn, er lidt længere nu ( Bruger beskyttelse )

og at jeg kun er 20 (21 til juni) har ikke en stor betydning. Nogle på min alder er ikke klar til børn, mens andre har været klar til det i længe. Husk!! alder er kun et tal og betydningen af alderen, er forskellig fra person til person. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.