kan ikke være glad på andres vegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
18 svar
4 synes godt om
5. februar 2013

Brunette-92

Kender i det?
Der dukker scanings billeder op på facebook og det eneste man tænker er: ALLE ER GRAVID, JEG BLIVER DET ALDRIG :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

B&J

i skal nok blive gravide,

Anmeld

5. februar 2013

Maja88

bare rolig.. du er kun 20... det skal nok komme

Anmeld

5. februar 2013

Frk. Himmelblå

Brunette-92 skriver:

Kender i det?
Der dukker scanings billeder op på facebook og det eneste man tænker er: ALLE ER GRAVID, JEG BLIVER DET ALDRIG :-(

Prøv at tænke på, at der altid er blevet født masser af børn, - der foregår  ikke mere af den slags i dag, end der har gjort tidligere. Tværtimod.

Så vær opmærksom på, at det er dit fokus, der har skiftet, mens det med graviditet og fødsler egentlig er ganske uændret.

- Det kan nogen gange hjælpe en til at holde en vis distance.

Ellers vil jeg sige, at jeg sgu godt kan forstå, at det er hårdt, men husk på, at den slags vender lynhurtigt. Så er du selv gravid, og en anden stakkels kvinde får ondt i maven over dine statusupdates på Facebook.

Se, om du ikke kan bevare overblik og humør.

Held og lykke, -det skal nok komme til dig/jer en dag.

Anmeld

5. februar 2013

Hullabullabulla

Frk. Himmelblå skriver:

Prøv at tænke på, at der altid er blevet født masser af børn, - der foregår  ikke mere af den slags i dag, end der har gjort tidligere. Tværtimod.

Så vær opmærksom på, at det er dit fokus, der har skiftet, mens det med graviditet og fødsler egentlig er ganske uændret.

- Det kan nogen gange hjælpe en til at holde en vis distance.

Ellers vil jeg sige, at jeg sgu godt kan forstå, at det er hårdt, men husk på, at den slags vender lynhurtigt. Så er du selv gravid, og en anden stakkels kvinde får ondt i maven over dine statusupdates på Facebook.

Se, om du ikke kan bevare overblik og humør.

Held og lykke, -det skal nok komme til dig/jer en dag.

Anmeld

5. februar 2013

Peanut

Brunette-92 skriver:

Kender i det?

Kan sagtens følge dig Har det på samme måde.

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Brunette-92 skriver:

Kender i det?

Der var en der skrev på et tidspunkt. At bare fordi en bliver gravid, så fratager det jo ikke dig dine chancer for at blive gravid
Og det er jo egentlig sandt nok

Men ja, kender det. Jeg er 22 og vi har prøvet siden jeg var 18. Så det er altså ikke sjovt mere..

Hvor lang tid har i prøvet?

Og held og lykke med det hele

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Maja88 skriver:

bare rolig.. du er kun 20... det skal nok komme

Njaaa... Bare fordi man er ung, betyder det ikke altid at man er super fertil Bare kig på mig Og jeg har ikke alverdens tid da min kæreste er en del ældre end mig, og føler at tiden er ved at rende fra ham.

Men ved hvad du mener.

Anmeld

5. februar 2013

MorDk

5. februar 2013

baby012

Hvor længe har i prøvet ?  

kan sagtens forstå det må være hårdt har selv en veninde som ikke har ville snakke til mig efter jeg blev gravid med den første.. men det er jo også svært når de har prøvet i fem år, og vupti , så bliver jeg gravid to gange med meget kort afstand (13 måneder imellem børnene) og begge gange på trods af prævention .. 

Kan sagtens forstå det må være super hårdt .. 

Håber i snart får de to magiske streger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.