pålæg opbevaring som også kan fryses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

MHB

helle85 skriver:

okay plejer de at kunne komme i fryseren? jeg må prøve at kigge efter dem næste gang jeg skal i fakta

Ja de kan vist tåle det meste. Vores kommer i hvert fald i fryseren og fungere fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

helle85

MHB skriver:

Ja de kan vist tåle det meste. Vores kommer i hvert fald i fryseren og fungere fint

okay det lyder godt. så må jeg se om de har nogen næste gang jeg skal i fakta

Anmeld

11. april 2013

MadGladJyde

Hej Allesammen.

Hvor lang tid kan det holde sig i fryseren og hvor lang tid kan det holde sig efter optøning???

Anmeld

11. april 2013

MadGladJyde

Slet ingen der kan hjælpe???

Anmeld

12. april 2013

helle85

MadGladJyde skriver:

Hej Allesammen.

Hvor lang tid kan det holde sig i fryseren og hvor lang tid kan det holde sig efter optøning???

jeg ved ikke hvor længe det kan holde sig.

vi køber kun pålæg ind til en månede også længe kan det godt holde sig i fryseren.

min mand siger at det ca holder sig 3 dag nå man har taget det op, men vi plejer at lugte til det, og lugter det lidt surt så skal det selvfølgelig ud

Anmeld

12. april 2013

pcoramt

helle85 skriver:

da vi ikke kan nå at spise en hel pakke pålæg ad gangen, så leder jeg efter sådan nogen bokse, som man kan dele det op i som kan komme i fryseren, nogen der ved hvor man kan få sådan nogen

jeg pakker pålægspakker med lidt blandet fx 3 stk. hamburgerryg, 3 stk rullepølse osv. og så bare vokspapir i mellem og i en frysepose.. når du tager på læge op fra fryseren skulle det gerne kunne holde 3-5 dage

Anmeld

12. april 2013

MadGladJyde

Takker for svar.

Nu har jeg noget at gå videre med, så jeg kan spare nogle penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.