Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tupperware Herhjemme bruger vi fryseposer. Det fylder meget mindre.
Dinna88 skriver: tupperware Herhjemme bruger vi fryseposer. Det fylder meget mindre.
helle85 skriver: vi har et sæt fra tupperware(men de koster bare) men ville godt have nogen flere. vi har også lagt dem i fryseposer men tror det ville værer letter at have dem i bøtter
vi har et sæt fra tupperware(men de koster bare) men ville godt have nogen flere. vi har også lagt dem i fryseposer men tror det ville værer letter at have dem i bøtter
De koster, ja, men derefter skal du ALDRIG invistere i bøtter igen. Og de kan jo gå i arv, så holdbare er de Min mor har tupperware ting, der ligner noget fra oldtiden
Dinna88 skriver: De koster, ja, men derefter skal du ALDRIG invistere i bøtter igen. Og de kan jo gå i arv, så holdbare er de Min mor har tupperware ting, der ligner noget fra oldtiden
helle85 skriver: det er rigtig men havde håbet man kunne få nogen der var lidt billiger, da jeg skal bruge en del fordi vi køber stort ind så der er til en hel månedemen ellers må jeg bare forsætte med at bruge fryseposer
det er rigtig men havde håbet man kunne få nogen der var lidt billiger, da jeg skal bruge en del fordi vi køber stort ind så der er til en hel månedemen ellers må jeg bare forsætte med at bruge fryseposer
IKEA har alt
helle85 skriver: da vi ikke kan nå at spise en hel pakke pålæg ad gangen, så leder jeg efter sådan nogen bokse, som man kan dele det op i som kan komme i fryseren, nogen der ved hvor man kan få sådan nogen
da vi ikke kan nå at spise en hel pakke pålæg ad gangen, så leder jeg efter sådan nogen bokse, som man kan dele det op i som kan komme i fryseren, nogen der ved hvor man kan få sådan nogen
Vi lægger dem bare i pakker i fryseren ?
Dinna88 skriver: IKEA har alt
morethanperfect skriver: Vi lægger dem bare i pakker i fryseren ?
i ikea kan man få sådan nogen beholdere med et rødt låg på, de kan gå i fryseren, og fåes i mange størrelser.. og hvis det er kan man jo bare ligge flere slags pålæg i samme beholder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128