pålæg opbevaring som også kan fryses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

helle85

jydeinden skriver:

i ikea kan man få sådan nogen beholdere med et rødt låg på, de kan gå i fryseren, og fåes i mange størrelser.. og hvis det er kan man jo bare ligge flere slags pålæg i samme beholder

kan du linke til dem??

for jeg kan ikke finde dem på hjemme siden, for jeg har ikke nogen ikea i nærheden så jeg skal bestille dem via nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

MHB

helle85 skriver:

kan du linke til dem??

for jeg kan ikke finde dem på hjemme siden, for jeg har ikke nogen ikea i nærheden så jeg skal bestille dem via nettet

IKEA har mange forskellige slags i mange forskellige kvaliteter, størrelser og priser. Kig her for at se udvalget: 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/cooking/15937/

Anmeld

5. februar 2013

helle85

jydeinden skriver:

i ikea kan man få sådan nogen beholdere med et rødt låg på, de kan gå i fryseren, og fåes i mange størrelser.. og hvis det er kan man jo bare ligge flere slags pålæg i samme beholder

jeg har fundet dem

Anmeld

5. februar 2013

helle85

MHB skriver:

IKEA har mange forskellige slags i mange forskellige kvaliteter, størrelser og priser. Kig her for at se udvalget: 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/cooking/15937/

ja jeg havde fundet dem, men mange tak

men desværrer kan man ikke købe dem via deres hjemme side

Anmeld

5. februar 2013

Maja88

vi har en vakuum pakker

Anmeld

5. februar 2013

jydeinden

helle85 skriver:

jeg har fundet dem

en skam de ikke kan købes online hvis jeg lige stod og havde mulighed for at køre i ikea kunne vi sikkert godt finde ud af noget med at sende hvis det var, men desværre er det ret bøvlet for os, men du kan da prøve at spørge en af de andre ?

men ja som en anden nævner er vakuum pak også en løsning, maskinerne dertil kan dog være halv dyre

Anmeld

5. februar 2013

MHB

helle85 skriver:

ja jeg havde fundet dem, men mange tak

men desværrer kan man ikke købe dem via deres hjemme side

Man kan ret tit få sådan nogle flap-bokse i fakta/føtex/bilka som er rigtig gode og ikke koster en formue. Det var måske værd at kigge efter??

Anmeld

5. februar 2013

helle85

Maja88 skriver:

vi har en vakuum pakker

tak jeg vil se hvad sådan noget koster, men ville nu helst have bøtter til det

Anmeld

5. februar 2013

helle85

jydeinden skriver:

en skam de ikke kan købes online hvis jeg lige stod og havde mulighed for at køre i ikea kunne vi sikkert godt finde ud af noget med at sende hvis det var, men desværre er det ret bøvlet for os, men du kan da prøve at spørge en af de andre ?

men ja som en anden nævner er vakuum pak også en løsning, maskinerne dertil kan dog være halv dyre

mange tak. ja jeg må se om jeg kan få fat i nogen der skal i ikea.

Anmeld

5. februar 2013

helle85

MHB skriver:

Man kan ret tit få sådan nogle flap-bokse i fakta/føtex/bilka som er rigtig gode og ikke koster en formue. Det var måske værd at kigge efter??

okay plejer de at kunne komme i fryseren? jeg må prøve at kigge efter dem næste gang jeg skal i fakta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.