Ja sådan føles det også her...
Har været sygemeldt 1½ måned med bækkenløsning, men efter utallige fys behandlinger er jeg kommet meget af smerten til livs, og har nu fået besked af lægen på at jeg skal begynde fuldtid igen her d. 25 juni.
Jeg glæder mig meget til at arbejde igen og se alle de gamle (Sosuhj) men er også lidt nervøs for at smerten vender dobbelt tilbage når jeg sådan bliver kastet ud i fuldtid efter knap at have kunnet gå for smerter...
Men ja, følelses af at man lidt svigter arbejdspladsen, hviler bestemt tungt på mine skuldre... Det er jo en graviditet og ikke en sygdom... og jeg kan godt blive sur på mig selv over ind i mellem at alt ikke bare forløber som jeg vil have det skal...
Nu skal jeg så snakke med kommunen som jeg jo er ansat af, igen igen igen igen, fordi jeg er sygemeldt fra lægen frem til d. 25 men idag har fået et brev fra kommunen af at de kun har søgt refussion fra d. 15-05-09 til 15-06-09... Så jeg er da i tvivl om de regner med jeg allerede er i arbejde igen? IIIIIH! Det er Så frusterende at skulle ringe fra herrodes til pilatus fordi de ikke taler sammen derinde...
Suk altså...
Knus Line, som er rigtig glad for endelig at være gravid, men til tider også bander det langt væk... 16+3
Anmeld