Fravær under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

FruPudderkvast

fam.4xc skriver:

Jeg er på plejehjem... dengang som aftenvagt.. 3 mand til 27 beboere der sku hjælpes i seng, nogle lettere end andre og hun mente ik at vi havde tid til at tage hensyn til mig så de feks sku gi mig en hånd ved liftning osv...

Heldigvis er hun der ik den dag i dag og jeg er dagvagt istedet

Det er sgu ikke rart når der ikke bliver taget hensyn til at man er gravid..

Men godt at hun ikke er der længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

lonemus

Jeg blev sygemeldt, da jeg var 16 uger henne....en fuldtidssygemelding pga opkast, også havde jeg tunge løft på mit job.

2. gang gik jeg allerede hjemme på barsel.

Anmeld

19. juni 2009

LineD

Ja sådan føles det også her...
Har været sygemeldt 1½ måned med bækkenløsning, men efter utallige fys behandlinger er jeg kommet meget af smerten til livs, og har nu fået besked af lægen på at jeg skal begynde fuldtid igen her d. 25 juni.

Jeg glæder mig meget til at arbejde igen og se alle de gamle (Sosuhj) men er også lidt nervøs for at smerten vender dobbelt tilbage når jeg sådan bliver kastet ud i fuldtid efter knap at have kunnet gå for smerter...

Men ja, følelses af at man lidt svigter arbejdspladsen, hviler bestemt tungt på mine skuldre... Det er jo en graviditet og ikke en sygdom... og jeg kan godt blive sur på mig selv over ind i mellem at alt ikke bare forløber som jeg vil have det skal...

Nu skal jeg så snakke med kommunen som jeg jo er ansat af, igen igen igen igen, fordi jeg er sygemeldt fra lægen frem til d. 25 men idag har fået et brev fra kommunen af at de kun har søgt refussion fra d. 15-05-09 til 15-06-09... Så jeg er da i tvivl om de regner med jeg allerede er i arbejde igen? IIIIIH! Det er Så frusterende at skulle ringe fra herrodes til pilatus fordi de ikke taler sammen derinde...

Suk altså...

Knus Line, som er rigtig glad for endelig at være gravid, men til tider også bander det langt væk... 16+3

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

Jeg har ind til nu ikke misset en eneste dag på jobbet og imorgen er jeg 25 uger henne. Puha det går stærkt.

Det skal så også siges, at jeg er en af de velsignede uden nogen former for graviditetsgener overhovedet. Hvis jeg ikke vidste det, så ville jeg faktisk ikke tro jeg var gravid Tænker måske det har lidt at gøre med hele mit forløb.

Linda 23+6

Anmeld

19. juni 2009

FruPudderkvast

linda2009 skriver:

Jeg har ind til nu ikke misset en eneste dag på jobbet og imorgen er jeg 25 uger henne. Puha det går stærkt.

Det skal så også siges, at jeg er en af de velsignede uden nogen former for graviditetsgener overhovedet. Hvis jeg ikke vidste det, så ville jeg faktisk ikke tro jeg var gravid Tænker måske det har lidt at gøre med hele mit forløb.

Linda 23+6

Hvor er du dog heldig! Ej, jeg misunder dig

Anmeld

19. juni 2009

bell-berte

Hejsa

I min 1. graviditet havde jeg sammen lagt 20 dage.

2 gang fik jeg desværre bækkenløsning allerede i uge 17. og jeg forsøgte at holde ud, men bare 14 efter måtte jeg erkende at det kunne jeg ikke klare. Havde så ondt at jeg ikke selv kunne gå i seng om aften. Psykisk var det hårdt at gå hjemme så længe men det kunne fysisk ikke lade sig gøre at arbejde.

Kram Rikke

Anmeld

19. juni 2009

Lone Jakobsen

jeg blev sygemeldt næsten lige fra starten af min graviditet.... tror jeg var knap 10 uger henne.
først blev jeg sygemeldt et par dage pga. kramper...så blev jeg meget syg af svimmelhed og blev sygemeldt 6 uger....og den 22 december var jeg nede ved lægen igen og han sygemeldte mig tiden ud.
jeg kender godt til den dårlige samvittighed da jeg ikke havde arbejdet der ret længe (½år) da jeg blev sygemeldt.
Lone 38+4

Anmeld

1. september 2009

Hjaltesmor

Jeg har valgt andet, da jeg ikke har haft en eneste fraværsdag under min graviditet, og nu er jeg gået på barsel, så det får jeg heller ikke. Jeg er 40+4 nu.

Det kommer vel også an på, hvad man laver. Jeg har ikke haft andre gener end halsbrand og et par dage med ondt i bækkenet pga. overbelastning (skulle lige indkøbe hele Ikea og ommøblere 4 rum i lejligheden). Ondt i bækkenet krævede ikke, at jeg blev hjemme, da jeg arbejder på kontor og sidder ned hele dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.