Saped90 skriver:
Det er nemlig også pga. hårdt arbejdsmiljø med mig. Jeg har det ikke særlig godt når jeg føler at alt ansvar ligger på mine skuldre og der er simpelthen sure miner, sure opstød og alt muligt andet fra man møder ind til man går hjem igen.. Altså det er ikke over mig, men andre som synes at vores arbejdssituation er noget møg!
Det tager sgu på kræfterne!
Jeg er også vendt tilbage de dage jeg kan det, men fordi jeg har haft lussingesyge, så skal jeg jo tjekkes i hoved og røv
Og derfor har jeg også haft meget fravær pga. det.. Heldigvis er der dog forståelse for det!
Hvis du føler det er for meget og du bør ha en fuldtids sygemeldelse, skal du til læge og ha lavet en lægeerklæring som bevis på du er lovligt sygemeldt.. Måske alternativ ku være at starte med en deltids sygemelding??
Selvfølgelig skal man som gravid lige passe en ekstra gang på sig selv og mærke efter i sin krop om hvad den fortæller en, men man skal også passe på ik at gøre graviditet til sygdom...
Hvis jeg havde haft en bedre aften sygesplejeske at arbejde sammen med ku jeg sikkert sagens ha forsat med at arbejde... om ik andet så på deltid, men efter som hun var som hun var - var der ingen anden udvej og det forstod min læge jo så godt...
Anmeld