Fravær under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget fravær/sygdom havde/har du fra arbejde under graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.370 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

FruPudderkvast

Jeg føler at jeg er væk fra min arbejdsplads hele tiden, og har SÅ dårlig samvittighed..

Hvis ikke jeg skal på hospitalet og scannes så skal jeg til jordmoder og hvis det ikke er det, så ligger jeg syg derhjemme..

Øv øv..

Hvordan er det med jer?

Knus Sarah 16 + 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

tumle81

Det gik fint de første par måneder på job, hvor jeg mødte op til alle mine vagter...

Da det begyndte at gå dårligere med mit bækken, blev jeg først deltidssygemeldt. Desværre hjalp det ikke det helt store og derfor jeg nu sygemeldt på fuld tid, så jeg er slet ikke på arbejde før efter min barsel..

Knus Kathrina 21+2

Anmeld

18. juni 2009

Findusinde

tumle81 skriver:

Det gik fint de første par måneder på job, hvor jeg mødte op til alle mine vagter...

Da det begyndte at gå dårligere med mit bækken, blev jeg først deltidssygemeldt. Desværre hjalp det ikke det helt store og derfor jeg nu sygemeldt på fuld tid, så jeg er slet ikke på arbejde før efter min barsel..

Knus Kathrina 21+2

Det er stort set det sammen her! Blev sygemeldt på fuldtid da jeg var 24+1...

Anmeld

18. juni 2009

saxa

Jeg havde kun 1 fraværsdag da jeg var gravid... Og det var pga. en scanning der lagde midt i mine timer... Ellers havde jeg en super nem graviditet..

Anmeld

18. juni 2009

Jannie Thorup

Da jeg står i den uheldige situation ikke at have fået et job efter endt uddannelse, har jeg såklart meget fravær fra arbejde. hehe

Anmeld

18. juni 2009

haps

Har ikke mere fravær pga graviditet - ikke endnu ihvertfald.. Har fået en tid til scanning en dag i august, hvor jeg er nødt til at tage en sygedag - men det skulle der også gerne være plads til

Helene 20+5

Anmeld

18. juni 2009

MetteT

Jeg blev deltids sygemeldt da jeg var 3 mdr henne pga ryggen
Og da jeg var 5½ måned henne måtte jeg sygemeldes helt... Øv øv..

Knus Mette

Anmeld

18. juni 2009

Nanna1985

Jeg har arbejder som nattevagt på et plejehjem. Arbejder 7 dage og har så fri 7 dage   Jeg har arbejdede tiden ud og har ikke været syg en eneste gang!

Nyder at have barsel nu  Glæder mig SÅ meget til den lille nye kommer

Anmeld

18. juni 2009

Ox.

jeg er 34+1 idag, og har kun haft 3-4 dage i starten af min graviditet, de sidste 2 uger tager jeg halvtid i butikken for at kunne gå til det sidste, så det har ikke været så slemt igen trods smerter osv ...
men vi er ikke så mange så ville gerne hjælpe så meget som muligt ...

Anmeld

19. juni 2009

Charlot1

Jeg har haft meget fravær fra både skole og praktik. I starten pga. opkastninger uafbrudt, og nu pga mavesmerter og bækkensmerter. Og ja, jeg har det lige som dig, hader virkelig at melde mig syg. Og får rigtig dårlig samvittighed hver gang. Øv øv.. Men som min mor siger, vi skal først og fremmest tænke på os selv og vores baby.. Hi hi.. Den lever jejg lidt på.. Men har det nu dårligt med det alligevel.

Charlotte 23+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.