kan det mon være..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

AnthonsMor

Janne T. skriver:

jeg går imod strømmen og siger det lyder som plukveer. sådan oplever jeg dem. maven bliver helt hård og skæv, fordi den strammer op om ham i den side han ligger i, og så er den modsatte side sådan relativt blød. det gør ikke ondt.

alle gravide får forresten plukveer, det er bare ikke alle der bemærker dem

Det er også kun lige her de sidste par dage jeg har tænkt over, om det måske kunne være dem der spøgte lidt, for det føles som når han lige stritter med måsen, men det er en større klump eller hvad man siger, der bliver hård, frem for når han bare lige stritter..

Men de gør ikke ondt eller er ubehagelige, mærker kun, at det er som om, at han skubber lidt mere end normalt..

Men jeg kunne også tage og spørge min JM når jeg skal derned i morgen, om hvad hun tror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

mth1987

Martsbaby skriver:

Det undre mig bare lidt, burde man have plukkeveer, eller er det forskelligt?

Det tror jeg er meget forskelligt. Det jo bare dejligt hvis du slipper. Jeg syntes der er rigeligt med graviditets gener i forvejen

Anmeld

4. februar 2013

StudPsyk

mth1987 skriver:

Det tror jeg er meget forskelligt. Det jo bare dejligt hvis du slipper. Jeg syntes der er rigeligt med graviditets gener i forvejen

Alle gravide har plukveer - der er ingen der går fri. Det er bare ikke alle der mærker dem Og der er jo stor forskel på dem.. Jeg kan godt se/mærke når jeg får dem, men synes ikke det gør ondt og betragter dem ikke som en gene, mere som en dejlig måde kroppen opvarmer til fødslen på..

Anmeld

4. februar 2013

mth1987

Janne T. skriver:

Alle gravide har plukveer - der er ingen der går fri. Det er bare ikke alle der mærker dem Og der er jo stor forskel på dem.. Jeg kan godt se/mærke når jeg får dem, men synes ikke det gør ondt og betragter dem ikke som en gene, mere som en dejlig måde kroppen opvarmer til fødslen på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.