kan det mon være..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

AnthonsMor

mth1987 skriver:

Umiddelbart lyder det ikk sådan nej. Jeg havde rigtig mange af hver dag men heldigvis varer de ikk så længe ad gangen og slap som regel hvis jeg lige tog en slapper. Fandt ud af jeg desværre ikk ku skovle sne øv hvor fik jeg mange af det

Det undre mig bare lidt, burde man have plukkeveer, eller er det forskelligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg har en meget stille baby, han sparker ikke, han skubber sig rundt, og engang imellem får jeg lige en lille fod i siden, men det er yderst sjælden.. Så det kan sagtens være hans numse jeg kan mærke, for det er altid øverst på maven eller lidt mod den ene side, og han ligger nemlig som han skal

hehe ja det jo ikke til at vide hvad man mærker..glæder mig til torsdag hvor jordmor skal mærke..for jeg har ingen ide om hvordan hun ligger lige for tiden..

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hehe ja det jo ikke til at vide hvad man mærker..glæder mig til torsdag hvor jordmor skal mærke..for jeg har ingen ide om hvordan hun ligger lige for tiden..

Jeg skal afsted i morgen, og jeg glæder mig

Sidst jeg var afsted lå han som han skulle, og hun sagde han virkede til at være lidt lang, så jeg burde kunne mærke hvis han vendte sig helt om, og det synes jeg ikke han har, så jeg går ud fra, at han vender rigtigt

Anmeld

4. februar 2013

Miss Kat

Martsbaby skriver:

Det undre mig bare lidt, burde man have plukkeveer, eller er det forskelligt?

Alle kvinder får plukkeveer, det er bare ikke alle der lægger mærke til dem. Det er livmoderens måde at træne til fødslen på. De er helt uskadelige og absolut nødvendige, medmindre man overanstrenger sig og de bliver regelmæssige, for så kan det betyde, man går i for tidlig fødsel. Men at du ikke lægger mærke til dem, betyder ikke noget.

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

Miss Kat skriver:

Alle kvinder får plukkeveer, det er bare ikke alle der lægger mærke til dem. Det er livmoderens måde at træne til fødslen på. De er helt uskadelige og absolut nødvendige, medmindre man overanstrenger sig og de bliver regelmæssige, for så kan det betyde, man går i for tidlig fødsel. Men at du ikke lægger mærke til dem, betyder ikke noget.

Godt så.. Mon ikke jeg så bare er en af de heldige der ikke døjer med dem Men det kan jo nå at komme

Anmeld

4. februar 2013

Miss Kat

Martsbaby skriver:

Godt så.. Mon ikke jeg så bare er en af de heldige der ikke døjer med dem Men det kan jo nå at komme

Jo tydeligvis. De gør nu ikke ondt, men jeg kan da godt blive bekymret, hvis jeg får dem flere gange om dagen og det bliver man jo skånet for, hvis man ikke lægger mærke til dem.

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg skal afsted i morgen, og jeg glæder mig

Sidst jeg var afsted lå han som han skulle, og hun sagde han virkede til at være lidt lang, så jeg burde kunne mærke hvis han vendte sig helt om, og det synes jeg ikke han har, så jeg går ud fra, at han vender rigtigt

det håber vi

Anmeld

4. februar 2013

FF

Jeg ved heller ikke helt forskellen :i tror de er plukkveer jeg har :I men nogle gange tror jeg de er babyen der spænder/trykker , så maven bliver helt skæv hehe synes de ser vild mærkeligt ud , ligesom de er tomt på den ene side og meget stor på den anden side

Såå jeg ved ikke :I

Anmeld

4. februar 2013

StudPsyk

Martsbaby skriver:

Så har jeg slet ikke plukkeveer

Så må jeg nok kalde mig en af de heldige

jeg går imod strømmen og siger det lyder som plukveer. sådan oplever jeg dem. maven bliver helt hård og skæv, fordi den strammer op om ham i den side han ligger i, og så er den modsatte side sådan relativt blød. det gør ikke ondt.

alle gravide får forresten plukveer, det er bare ikke alle der bemærker dem

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

Miss Kat skriver:

Jo tydeligvis. De gør nu ikke ondt, men jeg kan da godt blive bekymret, hvis jeg får dem flere gange om dagen og det bliver man jo skånet for, hvis man ikke lægger mærke til dem.

Ja for jeg kender da flere der er mere eller mindre besværet af deres plukkeveer, fordi de er ret ubehagelige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.