kan det mon være..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

AnthonsMor

Jeg skal lige høre jer om, hvordan I oplever plukkeveer..

Jeg har i lang tid faktisk troet at det var babys røv eller ryg der skød ud af min mave sådan engang imellem, men er nu blevet i tvivl..
Jeg har ikke ondt, eller nogen som helst smerter på nogen måde, men nogle gange bliver min mave skæv, som når han flytter sig lidt rundt, men så helt hård i den side hvor "bulen" sidder, også stadig lidt blød i den anden side..

Kan det mon være plukkeveer jeg har, uden at jeg kan mærke dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

mth1987

Martsbaby skriver:

Jeg har i lang tid faktisk troet at det var babys røv eller ryg der skød ud af min mave sådan engang imellem, men er nu blevet i tvivl..
Jeg har ikke ondt, eller nogen som helst smerter på nogen måde, men nogle gange bliver min mave skæv, som når han flytter sig lidt rundt, men så helt hård i den side hvor "bulen" sidder, også stadig lidt blød i den anden side..

Umiddelbart lyder det til det du selv nævner. At din lille dreng stritter lidt med måsen

jeg var hvert fald ikk i tvivl når jeg havde plukveer. Hele maven bliver hård og det strammer. (Sådan følte jeg det hvert fald)

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

For mig lyder det som om at han bare bevæger sig inde i maven :-)

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

det du oplever der er hvad jeg forbinder med når hun flytter sig rundt derinde i maven nogle gange trykker jeg eller nusser lidt og kan mærke hun så rykker sig.

mine plukveer føles som en pludselig stramning på et område og maven bliver hår og slipper igen..jeg tror da i hvert fald at jeg kan skille de ting ad..men kan da godt blive lidt i tvivl.

i nat vågnede jeg og hele maven var hår og havde ondt i nederste del af maven..faldte i søvn igen og det var væk da jeg vågnede..vildt mærkeligt

følger lige din tråd

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

mth1987 skriver:

Umiddelbart lyder det til det du selv nævner. At din lille dreng stritter lidt med måsen

jeg var hvert fald ikk i tvivl når jeg havde plukveer. Hele maven bliver hård og det strammer. (Sådan følte jeg det hvert fald)

Så har jeg slet ikke plukkeveer

Så må jeg nok kalde mig en af de heldige

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

det du oplever der er hvad jeg forbinder med når hun flytter sig rundt derinde i maven nogle gange trykker jeg eller nusser lidt og kan mærke hun så rykker sig.

mine plukveer føles som en pludselig stramning på et område og maven bliver hår og slipper igen..jeg tror da i hvert fald at jeg kan skille de ting ad..men kan da godt blive lidt i tvivl.

i nat vågnede jeg og hele maven var hår og havde ondt i nederste del af maven..faldte i søvn igen og det var væk da jeg vågnede..vildt mærkeligt

følger lige din tråd

Jeg havde noget der mindede om krampe i lysken, fuck jeg troede jeg skulle dø Men det forsvandt efter 5 minutter.. Det følteds lidt som om, at benet var ved at blive pillet af på en eller anden måde.. Total mærkeligt!

Men jeg kan jo så konkludere, at jeg slet ikke har plukkeveer eller har haft det.. Det er vildt

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg havde noget der mindede om krampe i lysken, fuck jeg troede jeg skulle dø Men det forsvandt efter 5 minutter.. Det følteds lidt som om, at benet var ved at blive pillet af på en eller anden måde.. Total mærkeligt!

Men jeg kan jo så konkludere, at jeg slet ikke har plukkeveer eller har haft det.. Det er vildt

ja det pisse irriterende..

altså nu sidder jeg altså og bliver lidt i tvivl hvad jeg mærker..men tror altså jeg har mærket en del til plukveer for de kommer på tidspunkter hvor baby egentlig ikke er aktiv..men måske det er baby..

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

men når jeg mærker det jeg tror er en plukvee og jeg trykker på området kan jeg ikke forbinde det med noget..når jeg mærker baby er jeg ret sikker på at jeg f.eks kan mærke når det er en fod..fordi det er lille og aflangt..

Anmeld

4. februar 2013

mth1987

Martsbaby skriver:

Så har jeg slet ikke plukkeveer

Så må jeg nok kalde mig en af de heldige

Umiddelbart lyder det ikk sådan nej. Jeg havde rigtig mange af hver dag men heldigvis varer de ikk så længe ad gangen og slap som regel hvis jeg lige tog en slapper. Fandt ud af jeg desværre ikk ku skovle sne øv hvor fik jeg mange af det

Anmeld

4. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ja det pisse irriterende..

altså nu sidder jeg altså og bliver lidt i tvivl hvad jeg mærker..men tror altså jeg har mærket en del til plukveer for de kommer på tidspunkter hvor baby egentlig ikke er aktiv..men måske det er baby..

Jeg har en meget stille baby, han sparker ikke, han skubber sig rundt, og engang imellem får jeg lige en lille fod i siden, men det er yderst sjælden.. Så det kan sagtens være hans numse jeg kan mærke, for det er altid øverst på maven eller lidt mod den ene side, og han ligger nemlig som han skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.