Hopper snart ud af vinduet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Kløver

Jibbe skriver:

Åh det er bare så hårdt ikke at sove. Jeg synes også i skal få far på banen. Herhjemme sov Frej først igennem da det var Lars der tog kampen - han er cirka lige så stædig som Frej så den stædigste vandt kan i ikke holde en uges ferie eller noget? Og så lade ham tage tjansen? Og vi sad i øvrigt hos ham til han sov igen. De første dage et par timer og så blev det kortere og kortere. Men jeg kunne ikke selv gøre det.

Hilsen en mor der nu på 3 uger max har sovet 5 timers afbrudt søvn i døgnet pga sygdom og manden kommer først hjem efter sejltur imorgen aften

Så jeg har altså også kommet til at at råbe af mine børn i afmagt

Puh ja det er hårdt, jeg er mere stædig end min mand og ferie er desværre ikke muligt siddr pt ved ham men er jo nød til at gå hvis lillesøster vågner, og når jeg slipper ind i seng går der ofte ikke længe før han vågner og vi starter forfra
Har længe i weekenderne kunne lægge ham i barnevogn, køre ham ud og så lagde han sig til at sove, uanset hvor træt han er skal han nu trilles i søvn. Er som om han er blevet ræd for at blive efterladt oveni alt det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

2721

Maja84 skriver:

Har en køjeseng på hans værelse og han ligger stadig i tremmeseng, og lægger jeg mig over i den bliver han også helt ulykkelig, han skal have mig lige ved siden af siddende så han tydeligt kan se mig

Det lyder som om han pt har rigtig meget brug for tryghed. Jeg har desværre ingen løsning, da Charlie er på samme måde, jeg har så heldigvis kun ham, så jeg sover klods op af ham så han kan se og høre mig hele tiden. Det kan tælles på en hånd hvor mange gange jeg har sovet i min nye seng

Anmeld

4. februar 2013

Kløver

morethanperfect skriver:

åh jeg føler med dig !!  

oscar vågner stadig om natten .. Han er rigtig ked af det , og vil ingenting , det eneste han vil er at læse bog .. så vi

læser det par sider om natten  

lægger ham igen bagefter , hvor han så godt vil sove  <3

Hvis jeg begynder på det mindste så liver han helt op og så kan jeg glemme alt om at sove det er hårdt med manglen på søvn

Anmeld

4. februar 2013

Carina:-)

Tak, og nej er desværre ikke muligt, komstant afbrudt søvn og man intet kan gøre, han bliver helt ulykkelig og overvejer hvor meget der trodsalder og hvor meget som er oprindelig ked af det

Han bliver jo selv helt smadret af dårlig søvn,så tror næppe han synes det er en fest-og bare er  trodsig.

Er ørerne tjekket?

Mælkeallergi kan give mavesmerter når man ligger ned,og det samme med reflux.

Jeg ville tage lægen indover,om ikke andet for at være sikker på at det lille pus ikke har ondt nogen steder.

Endelig kan det være alm "dødsangst"

Altså at han er bange for at give slip ,og gå i den dybe søvn.

Og han er dødbange for at vågen alene og du så er væk.

Ligegyldigt hvad så er der noget der plager ham,og det er supersynd for jer begge 2-men du bliver nødt til at trække vejret helt ned i maven når du får nok (slev om det kan være svært) for det gør det kun værre for ham at føle mor er ude i torvene og råber.

Og det er altså ikke kritik,eller noget-kender det godt at man bare ikke kan mere.

Anmeld

4. februar 2013

mth1987

Maja84 skriver:

Jamen for hulan vores søn har aldrig haft ordentlig søvn og er bare nok.... Lillesøster på 9 mdr og pt vågner drengen konstant med mindre jeg sidder ved siden af ham, hjælper ikke engang at sove sammen med ham er alene om natten pga msndens natarbejde og nu har jeg bare fået nok af konstant skrål og skrig, hvad gør jeg lige, afprøvet musik, natlamper alt snart ....

Er så frygteligt ikke st kunne overskue det og være der, er så slidt at jeg nu kom til at råbe, alt andet end pædagoisk sidder nu ked med ulykkelig dreng og føler mig som verdens værste mor

Vi havde også en laaaaang periode med vores datter i starten af de 2 år og hun ville bare ikk sove, vågnede mange gange om natten og var vildt ulykkelig. Måske ka det være mareridt ? 

Det er heldigvis stoppet her for øv hvor er det hårdt. Men hun vågner dog stadig et par gange om natten og skal ha sin sut

Anmeld

4. februar 2013

Kløver

Bøllemyr skriver:

Det lyder som om han pt har rigtig meget brug for tryghed. Jeg har desværre ingen løsning, da Charlie er på samme måde, jeg har så heldigvis kun ham, så jeg sover klods op af ham så han kan se og høre mig hele tiden. Det kan tælles på en hånd hvor mange gange jeg har sovet i min nye seng

Øv, jeg er nået til at hvis det ikke er bedre når vi er færdig med alle de fødselsdage så ringer jeg og snakker med sp, om hun har gode råd

Anmeld

4. februar 2013

MorTil4<3

Maja84 skriver:

Tak, ville nu hjælpe bate at kunne gå ind og få ham lagt ned og han lagde sig til at sove igen i stedet for det andet her

min søn var ligesådan, og der var KUN en ting at gøre til sidst, lad ham se at der intet var at gøre ved at skabe sig

så jeg tog mig selv i nakken, puttede ham og sagde godnat som jeg plejer, slukkede lyset og gik ud, han gik i spåner og græd, men tog mig selv i at måtte trække den 5 min, efter 5 min gå ind UDEN at tænde lyset! IKKE snakke nada!!! KUN tage ham og læg ham igen hvis han har rejst sig, putte ham igen og gå ud
næste gang 6 min, næste gang 7 min, til sidst opdager de at ÆV! mor gir ik op! æv mor ! nu jeg træt og til sidst når lille fisen har ligget og tænkt over det så sover de .

min anden søn startede også på samme nr med at vågne hver 30 min, så jeg gjorde det sammen med ham
og nu er han 9 måneder, og sover helt igennem!
han ved at når han blir lagt er det for at sove, og det samme med min søn på snart 3

det er hårdt det er bidende, men det er en nødvendighed for at alle kan få det godt i sdste ende

Anmeld

4. februar 2013

morethanperfect

Maja84 skriver:

Hvis jeg begynder på det mindste så liver han helt op og så kan jeg glemme alt om at sove det er hårdt med manglen på søvn

Øv ! Ja forstår jeg godt 

Anmeld

4. februar 2013

Kløver

Carina:-) skriver:

Han bliver jo selv helt smadret af dårlig søvn,så tror næppe han synes det er en fest-og bare er  trodsig.

Er ørerne tjekket?

Mælkeallergi kan give mavesmerter når man ligger ned,og det samme med reflux.

Jeg ville tage lægen indover,om ikke andet for at være sikker på at det lille pus ikke har ondt nogen steder.

Endelig kan det være alm "dødsangst"

Altså at han er bange for at give slip ,og gå i den dybe søvn.

Og han er dødbange for at vågen alene og du så er væk.

Ligegyldigt hvad så er der noget der plager ham,og det er supersynd for jer begge 2-men du bliver nødt til at trække vejret helt ned i maven når du får nok (slev om det kan være svært) for det gør det kun værre for ham at føle mor er ude i torvene og råber.

Og det er altså ikke kritik,eller noget-kender det godt at man bare ikke kan mere.

Har det også skidt over det, og synes jeg har været tålmodig i 2 år men hvis det ikke er bedre når vi har fødselsdagene overstået og der er mere ro, så ringer jeg og får ekstra tid med sp, han er også født for tidligt og er som følge særligt sensitiv

Anmeld

4. februar 2013

Kløver

MilleMus1988 skriver:

min søn var ligesådan, og der var KUN en ting at gøre til sidst, lad ham se at der intet var at gøre ved at skabe sig

så jeg tog mig selv i nakken, puttede ham og sagde godnat som jeg plejer, slukkede lyset og gik ud, han gik i spåner og græd, men tog mig selv i at måtte trække den 5 min, efter 5 min gå ind UDEN at tænde lyset! IKKE snakke nada!!! KUN tage ham og læg ham igen hvis han har rejst sig, putte ham igen og gå ud
næste gang 6 min, næste gang 7 min, til sidst opdager de at ÆV! mor gir ik op! æv mor ! nu jeg træt og til sidst når lille fisen har ligget og tænkt over det så sover de .

min anden søn startede også på samme nr med at vågne hver 30 min, så jeg gjorde det sammen med ham
og nu er han 9 måneder, og sover helt igennem!
han ved at når han blir lagt er det for at sove, og det samme med min søn på snart 3

det er hårdt det er bidende, men det er en nødvendighed for at alle kan få det godt i sdste ende

Metoden har virket på ham før dog med meget kortere interval, men er som om han bliver helt angst, men må afvente og så prøve hvis det bliver ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.