Maja84 skriver:
Er desværre ingen sammenhæng ud over jeg skal sidde og glo, overvejer næste gang manden har lang weekend at prøve metoden med at gå og vente lidt, ind lægge dyne, give sut, godnat ud igen så han finder ud af der ingen gevinst er ved at hyle, bryder mig bare ikke om det med er heller ikke holdbart at have det som det er nu da det giver problemer i forhold til lillesøster 
Øv det er svært og upnåeligt med rimelig nattesøvn, sammenlagt onsdag og torsdag fik jeg ialt 6 timers usammenhængende søvn, fredag nat 4 og det samme lørdag nat, fik dog ca 30 min om formiddagen og så hvilet hvor jeg ikke kunne sove fordi jeg havde kvalme og var svimmel af søvnmanglen 
det eneste jeg ville kunne forslå er at tage ham ind i din seng, nu nå manden ikke er hjemme. også som du skriver, så tage kampen op nå manden har lang weekend

ved selv hvordan det er da mine var små vågnede de også på skift

da freja var 6-7 mdr kom hun på egede værelse også sov hun stort set igennem hun skulle bare have en flaske 1 gang om natten
og lucas er først begyndt at sov helt igennem her i august 2012.
og med ham gjorde vo det at han han faldt i søvn i sin egen seng også i løbet af natten kom han ind og lagde sig mellem os, og da han blev størrer lå han på en madres på gulvet.
og den måde du skriver, den måde har jeg også gjort, da mine skulle lærer at falde i søvn på deres egne værelse, og det hjalp. jeg har stort set ikke haft problemer med at få dem til selv at falde i søvn nå de skulle i søvn
Anmeld