Hopper snart ud af vinduet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

helle85

Maja84 skriver:

Er desværre ingen sammenhæng ud over jeg skal sidde og glo, overvejer næste gang manden har lang weekend at prøve metoden med at gå og vente lidt, ind lægge dyne, give sut, godnat ud igen så han finder ud af der ingen gevinst er ved at hyle, bryder mig bare ikke om det med er heller ikke holdbart at have det som det er nu da det giver problemer i forhold til lillesøster

Øv det er svært og upnåeligt med rimelig nattesøvn, sammenlagt onsdag og torsdag fik jeg ialt 6 timers usammenhængende søvn, fredag nat 4 og det samme lørdag nat, fik dog ca 30 min om formiddagen og så hvilet hvor jeg ikke kunne sove fordi jeg havde kvalme og var svimmel af søvnmanglen

det eneste jeg ville kunne forslå er at tage ham ind i din seng, nu nå manden ikke er hjemme. også som du skriver, så tage kampen op nå manden har lang weekend

ved selv hvordan det er da mine var små vågnede de også på skift

da freja var 6-7 mdr kom hun på egede værelse også sov hun stort set igennem hun skulle bare have en flaske 1 gang om natten

og lucas er først begyndt at sov helt igennem her i august 2012.

og med ham gjorde vo det at han han faldt i søvn i sin egen seng også i løbet af natten kom han ind og lagde sig mellem os, og da han blev størrer lå han på en madres på gulvet.

og den måde du skriver, den måde har jeg også gjort, da mine skulle lærer at falde i søvn på deres egne værelse, og det hjalp. jeg har stort set ikke haft problemer med at få dem til selv at falde i søvn nå de skulle i søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Kløver

helle85 skriver:

det eneste jeg ville kunne forslå er at tage ham ind i din seng, nu nå manden ikke er hjemme. også som du skriver, så tage kampen op nå manden har lang weekend

ved selv hvordan det er da mine var små vågnede de også på skift

da freja var 6-7 mdr kom hun på egede værelse også sov hun stort set igennem hun skulle bare have en flaske 1 gang om natten

og lucas er først begyndt at sov helt igennem her i august 2012.

og med ham gjorde vo det at han han faldt i søvn i sin egen seng også i løbet af natten kom han ind og lagde sig mellem os, og da han blev størrer lå han på en madres på gulvet.

og den måde du skriver, den måde har jeg også gjort, da mine skulle lærer at falde i søvn på deres egne værelse, og det hjalp. jeg har stort set ikke haft problemer med at få dem til selv at falde i søvn nå de skulle i søvn

Virker desværre ikke at tage ham i vires seng så næste projekt bliver det sidste forslag, men nåede da op på 4 1/2 times søvn

Anmeld

4. februar 2013

helle85

Maja84 skriver:

Virker desværre ikke at tage ham i vires seng så næste projekt bliver det sidste forslag, men nåede da op på 4 1/2 times søvn

ja så kan jeg godt se der ikke er så meget at gøre

så må du sove lidt idag nå lillesøster sover.

Anmeld

4. februar 2013

2721

Kunne du evt ligge en madres ind ved siden af hans seng? Og så sove der?
Det bruger jeg nemlig, da min søn heller ikke kan sove alene

Anmeld

4. februar 2013

Jibbe

Åh det er bare så hårdt ikke at sove. Jeg synes også i skal få far på banen. Herhjemme sov Frej først igennem da det var Lars der tog kampen - han er cirka lige så stædig som Frej så den stædigste vandt kan i ikke holde en uges ferie eller noget? Og så lade ham tage tjansen? Og vi sad i øvrigt hos ham til han sov igen. De første dage et par timer og så blev det kortere og kortere. Men jeg kunne ikke selv gøre det.

Hilsen en mor der nu på 3 uger max har sovet 5 timers afbrudt søvn i døgnet pga sygdom og manden kommer først hjem efter sejltur imorgen aften

Så jeg har altså også kommet til at at råbe af mine børn i afmagt

Anmeld

4. februar 2013

morethanperfect

åh jeg føler med dig !!  

oscar vågner stadig om natten .. Han er rigtig ked af det , og vil ingenting , det eneste han vil er at læse bog .. så vi

læser det par sider om natten  

lægger ham igen bagefter , hvor han så godt vil sove  <3

Anmeld

4. februar 2013

morethanperfect

åh jeg føler med dig !!  

oscar vågner stadig om natten .. Han er rigtig ked af det , og vil ingenting , det eneste han vil er at læse bog .. så vi

læser det par sider om natten  

lægger ham igen bagefter , hvor han så godt vil sove  <3

Anmeld

4. februar 2013

Tulle28

Hjælper det ikke, hvis han sover i din/jeres seng?

Anmeld

4. februar 2013

Kløver

Bøllemyr skriver:

Kunne du evt ligge en madres ind ved siden af hans seng? Og så sove der?
Det bruger jeg nemlig, da min søn heller ikke kan sove alene

Har en køjeseng på hans værelse og han ligger stadig i tremmeseng, og lægger jeg mig over i den bliver han også helt ulykkelig, han skal have mig lige ved siden af siddende så han tydeligt kan se mig

Anmeld

4. februar 2013

Kløver

Jibbe skriver:

Åh det er bare så hårdt ikke at sove. Jeg synes også i skal få far på banen. Herhjemme sov Frej først igennem da det var Lars der tog kampen - han er cirka lige så stædig som Frej så den stædigste vandt kan i ikke holde en uges ferie eller noget? Og så lade ham tage tjansen? Og vi sad i øvrigt hos ham til han sov igen. De første dage et par timer og så blev det kortere og kortere. Men jeg kunne ikke selv gøre det.

Hilsen en mor der nu på 3 uger max har sovet 5 timers afbrudt søvn i døgnet pga sygdom og manden kommer først hjem efter sejltur imorgen aften

Så jeg har altså også kommet til at at råbe af mine børn i afmagt

Puh ja det er hårdt, jeg er mere stædig end min mand og ferie er desværre ikke muligt siddr pt ved ham men er jo nød til at gå hvis lillesøster vågner, og når jeg slipper ind i seng går der ofte ikke længe før han vågner og vi starter forfra
Har længe i weekenderne kunne lægge ham i barnevogn, køre ham ud og så lagde han sig til at sove, uanset hvor træt han er skal han nu trilles i søvn. Er som om han er blevet ræd for at blive efterladt oveni alt det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.